Herkesin tutturduğu‘siyasi ayak’, aslında ne ayak?

22 Temmuz 2019 Pazartesi

CHP Genel Başkanı’nda aynı söylem.. 

CHP sözcülerinde aynı söylem. 

İP Genel Başkanı’nda, hatta Saadet Partisi Genel Başkanı’nda aynı söylem.. 

“FETÖ’nün askeri kanadına, emniyet, memur ayaklarına, hatta çaycısına kadar dokunuldu da, siyasi ayağına niye dokunulmadı?”

Dışardan baktığınızda, kulağa çok hoş geliyor..

“Haklılar” diyorsunuz..

“Generale dokunuyorsunuz. Emniyet müdürüne, valiye, kaymakama, doktora, öğretmene dokunuyorsunuz da.. Siyasetçilere niye dokunmuyorsunuz!” diyor, Kemal Kılıçdaroğlu’na da, CHP adına konuşan Engin Özkoç’a da, SP Genel başkanı Temel Karamollaoğlu’na da alkış tutuyorsunuz..

Ama bir ayrıntıyı kaçırıyoruz..

Olaya soyut yaklaştığınızda, “Nerede FETÖ’nün siyaset ayağı” demek çok güzel..

“15 Temmuz darbe girişimi başarılı olsa idi, kimler başbakan, kimler bakan olacaktı, niye açıklamıyorsunuz” demek, çok güzel..

Ama sadece güzel..

Bu soruyu ciddi bir şekilde masaya yatırmak istediğimizde ve FETÖ’nün darbe sonrasında kuracağı hükümette kimlerin görev alacağını araştırdığımızda..

Soruyu soranların tamamının, ortalıktan toz olacağına garanti veririm..

Yok, öyle demagoji yapmaya, “O partide değil, bu partide FETÖ’cü olur.. Sen kendine bak, bizde hiç yok” gibi soyut söylemlerle konuyu karambole getirmeye, yıllardır tartışılan bu bakış açısının bundan sonra da gündemde tutulmasına fırsat vermeye niyetim yok..

Somut olarak konuşalım.. Hem de.. 

Sadece 15 Temmuz hain darbe girişimi başarılı(!) olsa ile sınırlı değil.. 17-25 Aralık darbe girişimini de katarak konuyu değerlendirelim..

Aklınızı kullanarak cevap verin.

17-25 Aralık emniyet darbesinde, FETÖ’cüler başarılı olsa idi, CHP’li şu isim mi Başbakan olacaktı, yoksa Akşener’in arkadaşlarından bu isim mi tartışmasında ihtimaller farklı olabilir..

Ben şu ismi, siz başka bir ismi söyleyebilirsiniz.. Ama ihtimalin ötesinde, kesinliği olan bir şeyi söyleyeyim..

Kesin olun şu: 17-25 Aralık başarıya ulaşsaydı, Tayyip Erdoğan, kesinlikle başbakanlık koltuğunda olmayacaktı.. Nokta..

O halde? O halde FETÖ emniyet darbesinde başarılı olsa idi, görevden uzaklaştıracağı kesin olan tek ismi tartışmadan, bu konuyu açıklığa kavuşturmamız lazım..

Ben derim ki, “Kemal Kılıçdaroğlu başbakan yapılacaktı!”

Buna itiraz eden çıkabilir..

Ama hiç kimse, “Kemal Kılıçdaroğlu, kesinlikle başbakan yapılmazdı” diyemez..

Diyene; 2014, 2015 yıllarında, Samanyoluhaber’e çıkan Kemal Kılıçdaroğlu’nun görüntülerini sunar, karşısına geçer, nanik yaparım..

“Başbakanlığa, kesinlikle SP Genel Başkanı getirilmezdi” diyenlere..

SP Genel Başkanı’nın, aynı televizyona defalarca çıkıp, FETÖ’cülerin hükümet darbesine destek çıkan açıklamalarını gösterebilirim..

17-25 Aralık’taki siyasi ayak, kim olabilirmiş?

İhtimal çok..

Ama, Tayyip Erdoğan olamaz.. Çünkü, Tayyip Erdoğan’ı devirmek için zaten o darbe yapılıyor..

Tekrar Erdoğan başbakan yapılacak ise, niye 17-25 Aralık darbesini yapsınlar ki..

Aynı şekilde..

30 mart 2014 mahalli seçimlerine bakalım.

FETÖ, İstanbul’da kimi destekledi?

CHP adayı Mustafa Sarıgül’ü..

Sarıgül’ü kim aday gösterdi?

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu..

Aynı şekilde, Ankara’daki CHP adayı kimdi?

Mansur Yavaş.. 

FETÖ, Ankara’da da, Mansur Yavaş’ı destekledi.

Yüzlerce, binlerce sosyal medya paylaşımı ortada..

Olaya tersinden de bakalım..

FETÖ, açıktan açığa, İstanbul’da Kadir Topbaş’ı, Ankara’da Melih Gökçek’i ölümüne mücadele ile indirmek istemedi mi?

İstedi..

O halde, Kadir Topbaş ile, Melih Gökçek de, FETÖ’nün siyasi ayağı olamaz..

Gelelim, 2014 cumhurbaşkanlığı seçimlerine..

Tayyip Erdoğan, FETÖ’nün siyasi ayağı olsa, 17-25 Aralık darbesine muhatap olur muydu?

Mümkün değil..

Örgütlerinin intiharı olan o darbeye, FETÖ niye kalkıştı ki?

Tek amaç vardı, dersaneleri kapatmayı, sonrasında da FETÖ’yü tasfiyeyi kafasına koyan Tayyip Erdoğan’ı devirmek..

O halde..

2014 cumhurbaşkanlığı seçimi açısından da, Erdoğan’ın FETÖ’nün siyasi ayağı olduğunu söylemek imkansız..

Peki kim olabilir, o seçimde FETÖ’nün siyasi ayağı?

Kimi destekledilerse, o!

Kimi desteklediler?

CHP’nin adayı Ekmeleddin İhsanoğlu’nu..

Geçelim 15 Temmuz hain darbe girişimine..

FETÖ’cüler, bırakınız kendilerinin siyasi ayağı olmayı.. Tayyip Erdoğan’dan küçücük bir ümitleri olsa idi.. Ümidi de bırakın, kendilerine hayatiyet vereceğine inansalardı..

15 Temmuz gibi, kendilerini halk nezdinde de tümü ile sıfırlayan bir kanlı girişime kalkışırlar mıydı?

Tabii ki hayır..

Tek hedefleri vardı, Tayyip Erdoğan’ı indirmek.. 

Sonrasında kim cumhurbaşkanı mı olacak?

Hiç önemli değil.. Cellatları konumundaki Tayyip Erdoğan gitsin de..

Kim olursa olsun.. 

Kim olabilir? Kılıçdaroğlu olabilir.. Karamollaoğlu olabilir.. Akşener olabilir.. Hatta Demirtaş olabilir..

Evet, bu ihtimallerin hiçbirisine kesinlik iddiasında bulunamam.

Ama benim de, CHP’lilerin de, diğer partililerin de, aklı olan herkesin söyleyeceği kesin olan şey şu: “Tayyip Erdoğan dışında birisi..”

O zaman..

Erdoğan dışındakilerin, “Nerede FETÖ’nün siyasi ayağı” demeye azıcık hakları var mı? 

Bence yok!

 

Günün Özeti

YORUM YAZ

  • zühtü durakzühtü durak1 ay önce
    FETÖ’nün darbe sonrasında kuracağı hükümette kimlerin görev alacağını henüz araştırmadık mı?
  • akil hocaakil hoca1 ay önce
    aynen, çok iyi yazı üç kere okudum devamı olursa yine okurum. askerde guzel yazi yazanlardan 3 kisi ciksin dendi neyse cikti gittiler, bir tanesi bir sure sonra geri dondu. neden dondun dedik "yazimi begenmediler " dedi. yazın kötümü diye sorduk, "Bizim oranın en güzel yazısı benimki" dedi.
  • Okur Okur 1 ay önce
    İhsanoğlunu o gün kimler destekliyordu.
  • AgaAga1 ay önce
    Feto desteği üzerinden fetocu tespiti yapmak çok anlamsız.Feto abd dir güçtür.Kim abd den destek beklerse fetoye o dönem destek vermiştir o gücü istemiştir.2013 öncesi hatta 2016 öncesi sonrası destek verenler destek bekleyenler değişmiştir o kadar . Buradan ahlak çıkarımı yapmak nezaket dışı.Mesela feto milli görüşe destek vermiş midir hiç.Hayır.Düşmandır.Peki erbakan ve partisine fetocu imasında bulunmak kıyamette boynuna yük değil mi. Şimdi yok kabasakal bilmem ne hakaretler gelir.Hiçbiriniz erbakanci değilsiniz ardından kafanızı kuma gömüp numara yapmayın.Erbakanin en son programlarını izleyin neler demiş.
  • HakanHakan1 ay önce
    Ömrünün son demlerini yaşayan Deniz Baykal'ın millete yapacağı bir iyilik var,kendisine yapılan kaset operasyonunu,fetö ve kemal kılıçtaroğlunun chp yi nasıl ele geçirdiğini anlatması gerekiyor,yoksa bu solaklara ömrü-hayatlarında bunu anlatamayacağız.Bu yazınıza rağmen hala maval okumaya devam ediyorlar ve edecekler,öyle görünüyor...
  • GökmenGökmen1 ay önce
    Ali abi ellerine sağlık güzel tesbitler
  • Karamanlı Karamanlı 1 ay önce
    Örgüt adeta 15 Temmuz darbe girişiminin provasını 1999 yılının 16 Şubat’ında Özbekistan’da uygulamaya sokmuştu.Hedef Özbekistan Devlet Başkanı İslam Kerimov’du.O gün Başkentte başlatılan bombalı saldırılar herkesi şoka uğrattı. Ülkede “Cemaat okulları” vardı ve öteden beri Kerimov’un takibindeydi ama böyle bir darbe teşebbüsü olabileceği tahmin edilmiyordu.Taşkent’te o gün bakanlıklar ve parlamento dâhil beş ayrı yerde bombalar patlamıştı. Ortalık savaş alanına dönmüş ve 16 kişi hayatını kaybetmişti.Ama sonuçta FETÖ üyeleri başaramamış, İslam Kerimov duruma hâkim olmuştu.Darbe girişimin bastırılmasının ardından ülkede geniş çaplı soruşturmalar başlatıldı. Fetullah Gülen’in CIA bağlantısını keşfeden Özbek istihbaratı örgütün okullara gönderdiği kırmızı ve yeşil pasaporta sahip 70 öğretmeni tutukladı. Ardından okullar kapatıldı, çok sayıda kişi sınır dışı edildi ve okul yöneticileri de tutuklandı.Bunlar doğruydu ama Özbekistan’daki FETÖ darbesiyle ilgili gerçek bu bilgiyle sınırlı değildi. Yani darbenin asıl aktörleri okullardaki bu CIA ajanları ve sözde öğretmenler değildi. Bunu Türkiye’den oraya gidip yerleşen ve ticari girişim adı altında faaliyet gösteren kimi "işadamları" nın tutuklanmasına bakarak anlıyoruz.Bu “iş adamları” yargılandılar ve 15-20 yıl arasında ağır hapis cezalarına çarptırıldılar. (Fuat uğur 2018) bütün bunlar doğruysa devlet bu olanlardan habersiz midir? Hadi mit istihbaratı geçtik, enişte bundan habersiz olamaz.
  • ErcanErcan1 ay önce
    Fetönün siyasi ayağı 2004'deki Milli Güvenlik Kurulu kararlarını yok hükmünde kabul edip uygulamayanlardır.
  • Siyasi Ayak OrtadaSiyasi Ayak Ortada1 ay önce
    Meclis araştırma komisyonu raporu nerede?..
  • MerveMerve1 ay önce
    CHP ve fetöyü de yanyana getirdiniz ya.....
  • pusatpusat1 ay önce
    ben 15 temmuzdan sonra boşbakan olacam diyen Akşenerdeğil.keMal değil peki kim siyasi ayak....
  • ibrahim canibrahim can1 ay önce
    Hala niye tartisiliyorki.Fetonun siyasi ayagi Feto kimleri destekliyorsa orasidir.Kime dusmanlik yapiyorsa orada degildir.Hersey acik akli olana yada gercekten bilmek isteyene.
  • MirlivaMirliva1 ay önce
    Madem öyle, fetönün siyasi ayağının araştırılması önergesini niçin iktidar kanadı her seferinde reddediyor?..
  • KIYAMETKIYAMET1 ay önce
    Fetonun siyasi ayaginin son hamlesı Yurt dısındakı ak partılılerı ak partıye karsı kızdırmıstır, Son kanun degısıklıgınde yurt dısındakı Turklerın ozellıkle emeklılık ıslerınde yapılan sessızce yapılan degısıklık Yuzde 60 lardan dusmeyen yurt dısı oylarını cok etkılıyecektır. Bu yasanın cıkmasını saglayan Ak partılıler ıkı gun sonra yenı partı kurulunca ılk kacacaklardır
  • Cüneyt beyaz Cüneyt beyaz 1 ay önce
    Melih gökçek,darbe başarılı olsa bülent arınç başbakan olacaktı dedi...şimdi sizin yazınızı gülerek okudum.Ayrıca meral aksenerin 15 temmuzda başbakan olacağım dediği tek bir video bulabilirler mi,..bir yalana bu kadar mı ınanılır
  • Mehmet aydınlıMehmet aydınlı1 ay önce
    SEYFİ ABİ ÇOK HAKLI. YORUMCU SEYFİ ABİ, AKLI SIRA İRONİ YAPARAK, FETÖRÜN SİYASİ AŞAĞI DENİZ BAYKAL, MUSTAFA BALBAY VEYA TÜRKAN SAYLAN OLABİLİR DEMİŞ.. BEN DE MERAK ETTİM, DENİZ BAYKAL, KENDİSİNİN KASETİ ÇIKTIĞINDA, "OKAUS ÖTESİ İLE GÖRÜŞTÜM, GEÇMİŞ OLSUN DEDİ" NİYE DEDİ?
  • İsmailİsmail1 ay önce
    Çok doğru bir analizli yazı olmuş Ali bey teşekkür ederiz Türkmilleti olarak Ama yinede Erdoğanı fetöcü gibi lanse edenler.var Onlara derimki aylar boyunca elinde mikrofon yurtta sulhh diye gezen bir bayan vardı ismi lazım değil yılışığın biri O kadına çevik bir bile sövdü ama bişey olmadı neden acaba çevikbirin esamesi kalmadı kılıçtaroğlunu yapmazlardı onun açığı çok olduğundan fetö çık oğlum şunu şöyle bu kağıdı kürsüden salla şunu şöyle yap emrivaki işlerinde kullanım klozete atıp sifonuda çekerlerdi üzerine Akparti içindeki Akp lilerdende vardı mesela şimdilerde parti peşinde koşuyorlar kuracaklar arkalarında sinsi Apo.olabilir mesela ancak O kadın alenen söylüyordu başbakan olacağım diye insan düşünmeden yapamıyor birde mertce çıkıp siyasi ayağı çıkartın demiyormu insan ister istemez işkilleniyor dediğiniz gibi Alibey Sayın Erdoğanın olmadığı Kesin.o hariç herkez olabilir.
  • Kayı Boyu IYIKayı Boyu IYI1 ay önce
    bu üçlü eminim ki, içeri yüzde bir milyon girecekler.
  • Eren Eren 1 ay önce
    Şey çok güzel.Fetönün siyasi ayağı kim??? 15 Temmuz darbesi başarılı olsaydı hükümet başkanı kim olacaktı??? Havaalanında askerlerin yolları açtığı kişi olabilir mi? Yanına bir kişi daha ekleyelim. Şu yurtta sulh u yeniden sağlayacağız diyen darbeci konseyi işaret eden kişi olabilir mi???
  • ALLAH ONDAN RAZI OLSUN ALLAH ONDAN RAZI OLSUN 1 ay önce
    FETÖ OLAYLARINI KISACA ANALİZEDEN BU YAZIYA RAĞMEN HALA İLERİ GERİ KONUŞAN UYUR GEZER TİPLER GERÇEKTEN SİZDE Bİ AKIL TUTULMASI VAR ABUK SUBUK ŞEKİLDE HÂLÂ KÖTÜ NİYETİNİZİ ORTAYA KOYUYORSUNUZ. FETÖ İLE TEK BAŞINA MÜCADALE EDEN CUMHURBAŞKANIMIZI GÜYA SUÇLUYORSUNUZ.ALLAH ONDAN RAZI OLSUN.
  • AhmetAhmet1 ay önce
    Güzel niyetli kardeşim yine siyasi ayağı araştırılsın demiyorsun. Kim çıkarsa çıksın görelim. Bizi aldatan varsa bilelim.
  • Rabia Zafer Rabia Zafer 1 ay önce
    Fetö nūn, Siyasi Ayağı Nerede Diyenler, Fetö nūn Siyasi Ayağının Ta Kendisi. Hiç Şüphesiz ki. Ūç Şerefsizler.
  • NerminNermin1 ay önce
    Muhalefet partileri "siyasi ayağın kim olduğu araştırılsın" diyor. O ayak akpartidir demiyor. Yarası olan gocunur : )
  • Abdullah ozdemirAbdullah ozdemir1 ay önce
    15 TEMMUZ DARBESI ESADINDA 16 TEMMUZ SAAT 03 DE BASLAYACAKTI.MIT MUSTESAHIRI HAKAN FIDAN VE GENEL KURMAY BASKANIN OLAYA VAKIF OLMALALARI SEBEBIYLE ERKEN BASLATILMAK ZORUNDA KALINDI.ZATEN MERAL AKSENERDE 15 INDEN SONRA BASBAKAN OLACAGIM DIYORDU.PLAN 16 TEMMUZ SAAT 03 E AYARLIYKEN SIYASI AYAK ISTANBUL DA BULUSACAKTI.BU SEBEBLE KILICDAROGLU ANKARA'DAN UCAKLA TOPLANTININ YAPILACAGI YERE GITMEK UZERE GELDI.HAVAALANINDA PAROLAYI SOYLEYEREK GECTI.FAKAT HAVAALINDA HALKIN DIRENISINI GORUNCE HER IHTIMALE KARSI BAKIRKOYDE BEKLEMEYE BASLADI.BU ARADA TOPLANTIMERAL'IN YALISINDA MERAL AKSENER,FETONUN SAG KOLU MUSTAFA OZCAN VE DAMAT INAN KIRAC ARASINDA DEVAM EDIYORDU.GECE YARISINDAN SONRA ISIN RENGI DEGISINCE MERAL MISAFIRLERINI DENIZ MOTORU ILE YOLCU ETTIASLINDA KILICDAROGLU VE MERAL TUTUKLAMA OPERASYONUN KENDILERINE GELECEGINI BEKLEDILER ANCAK O GUN KI SARTLARDA OLAY BUYUMESIN DIYE UZERINE GITMEDILER.ASLINDA KAYITLAR MUTLAKA VAR MESELA KOC UN MERKEZINDEN HELIKOPTERE BINENLERIN KAYITLARI MEVCUT.EMINIM MOTORA BINENLERINDE KAYITLARI MEVCUTTUR.KIMLER NE OLACAKTI BELLI ZATEN AKIN OZTURK EN RUTBELI OLARAK C.BASKANI BASBAKAN MERAL AKSENER HUKUMET BAKANLARI HER DARBEDEN SONRA OLDUGU GIBI KILICDAROGLU LISTESINDEN.FETO MU O PARTILER USTU ZATEN MALIKHANELERI ANKARA DA HAZIRDIOLAY BUDUR .ZATEN ILGILILER BUNU KENDI AGZINDAN ITIRAF ETTI.MERAL 15 INDEN SONRA BASBAKAN OLACAGIM DEDI.YURT TA SULH DEDI.O GECE IKI MISAFIRIM VARDI.GEC SAATTE MOTORLA YOLCU ETTIM DEDI.KILICDAROGLU HAVA ALANINDA DARBECILER BU DARBEYI SIYASETE YAPTIKLARI HALDE ELIYLE GELMIS BIRINI NIYE TUTUKLAMASIN MECLISI BOMBALAYAN BIR ZIHNIYET NIYE MUHALEFET LIDERINI TUTUKLAMASIN .SONRA HICBIR PROGRAMIN YOKKEN SENIN TAMDA DARBE BASLADIGI SAATTE ANKARA DAN ISTANBUL A NIYE YOLA CIKARSIN KOC GURUBUNA GELINCE BUTUN HUKUMETI YIKMAKTAYYIP ERDOGAN I DEVIRME PLANLARINDA BUNLAR BASROLDE.GEZI OLAYLARINDA OTEL TAHSISI ETMELER SON BELEDIYE SECIMLERINDE EKREM I KILICDAROGLU NA DIKTE ETTIRMELERI SECIMDE EKREM E UCAK TAHSIS ETMELER.VE SECIMDEN SONRA KENDI ADAMINI GENEL SEKRETER OLARAK BUYUKSEHIRE ATATMALAR.SIMDI SIRA KOC UN ISTANBU U PARSELEMESINDE YAKINDA GORURSUNUZ KOC U N BUTUN ARAZILER IMAR PLANINDA KOC ROCHILTLERIN TURKIYE TEMSILCISIDIR.
  • İsa KESKİNİsa KESKİN1 ay önce
    Şimdi kıt akılları ile hedef saptıranların bir tanesi dahi 15 Temmuz gecesi o şanlı demokrasi meydanların hiçbirinde yoklardı. Twitter Face...lerinde meydanlara inmiş o şerefli insanları evlerine döndürmek için güyaitidalli olun … Daha önceleri güneydoğuda kaza sonucu şarampole yuvarlanmış askeri araçta çok acı bir şekilde şehit olmuş askerimizinresmini koyarak 'Mehmetçiğimizin kafası koparıldı'(!) yalanlarıile darbeci cuntayı desteklediler. Be İzmirdeydim ve o gece AK Partililer,bir kısım MHP liler, çok az sayıda eski solcu ve birkaç eski ülkücü dışında hiç bir chp liyi veya diğer partilileri görmedim. Ha perinçek beyin adamları ertesi gün darbeciler enterne edildiği iyice anlaşıldığında meydana intikal edebildiler. Hal tüm Türkiye'de böyleydi Şimdi soruyorum: Hain bir darbeci çetenin suikastından kurtulmasını takiben,işgalci cuntaya karşı meydanlara dökülüp tanklara karşı direnmeye başlamış Türk halkının başına geçme ve direnişi sevk ve idare etme cesaret ve kabiliyetini göstermiş Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan' a 'GAZİ' unvanının verildiği tören gününü görecek miyiz? Yaşasın Gazi Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Yaşasın Demokrasi.
  • Erkan 1453Erkan 14531 ay önce
    Selamunaleykum demeki neymiş 15 Temuz darbesi RECEP TAYIP ERDOĞAN ve onu destekleyenlere yapılmaya çalıştılarkim 15 temuzdan sonra başbakan ve vs ben olacagimsöylemlerini söylemişse şu şecimlerde de pkk ,fetö,vb terör orgutleri kimi desteklemişise siyasi aşağıda odur selâm ve dua ile güzel görüp güzel düşünen güzel konuşan tüm MÜSLÜMANLARA
  • BOYCOTT ISRAELBOYCOTT ISRAEL1 ay önce
    Kilicdaroglu,Kilicdaroglu,Kilicdaroglu fetönün siyasi ayagi,kolu,kalbi,bedeni,ruhu,tipi..KILICDAROGLU ve onun ittifakta bulundugu partilerdeki don koklayan sümük yalayan yöneticileri..
  • VANLI MECİTVANLI MECİT1 ay önce
    sayın yazar kim suçluysa kim işbirlikçılık yapmışsa kim destek vermişse aynı suçu işlemiş sayılır . suçlular ortaya çıksınisim önemli değil .ama sizde 10 yıl fetoyuen iyi besleyenlerin gönahlarını savunuyorsunuz başkalarının hataları kimsenin meziyeti değil
  • sema emine aydınellisema emine aydınelli1 ay önce
    Sayın yazar, çok iyi biliyorsunuz Fethullah Gülen kimin iktidarında palazlandı, kimin iktidarında "ne istedi de verilmedi"...Kimin iktidarında ordu,yargı,devlet ,tüm kadroları ele geçirdi, Halen çökmüş olanErgenekon,Balyoz "utanç davalarının "savcı" sı kimdi..17 25 Aralık bir güç, bir iktidar savaşının patlak vermesiydi.Rezillikler ortaya dökülüncetabii kiCHPhalka bunları duyurdu, herhalde Fethullah çı olduğu için değil.Zaten Egemen Bağış lar, Muammer Güler ler, Reza Zarrap lar ve niceleri döküldü gitti.Ordukısmen ele geçirildiği için 15 Temmuz girişimi oldu. Başaramazlardı da başarsalardinci kadrolar iş başına gelecekti. CHPdin referanslı bir parti değil,Atatürk ün partisi, çizgisinden saparsa zaten biter.Fetö nün siyasi ayağını CHP ileaçıklamaya kalkarak bugün Aziz Nesin lik bir mizah yazısı yazmışsınız.
  • nadim hatipoğulları nadim hatipoğulları 1 ay önce
    insanların anlayamadığı bir nokta var REİSE AKPARTİYE GÖNÜL VERMİŞ SAMİMİ BİR SEÇMEN KEMİKYÜZDE 45 -50 BANDINDA ZAMAN ZAMAN MHP DEN BBP VE ESKİ FAZİLET PARTİLİ SEÇMEN TOPLULUĞUNDAN BAŞKA İÇERDE VE DIŞARDAKİ TÜM OLUŞUMLAR REİSE İSTER SİYASİ İSTER ÇIKAR İSTER DÜNYAVİ NE DERSENİZDEYİN BİR DÜŞMANLIK BESLEMEYEN İNSAN YOKTUR SANKİ SORUYORUM İNSANLARA BİZ REİSE AK SÜTTEN ÇIKMIŞ AK KAŞIK DEMİYORUZ BU KADAR YAPILAN BUNCA GÜZEL İŞLER VARKEN NEDİR BU SİYASİ KÖRLÜK DÜŞMANLIK VARMI İNSANLIKTA VARMI MÜSLÜMANLIKTA VARMI TÜRKLÜKTE BU KADAR KİN NEFRET ZATEN DIŞARININ GAVURU GAVURLUĞUNU YAPACAK BİZE NE OLUYOR BU ÜLKEDE BİR AK PARTİLİ SEÇMEN OLARAK KIRMIZI ÇİZGİLERİMİZ VAR BUNU DIŞINA ÇIKTIĞI AN BABAMIZIN OĞLU DEĞİL OY VERMEYİZ ÇEKER GİDER VARSA ŞU AN REİSDEN BAŞKA BU ÜLKENİN MANEVİ MADDİ OLARAK İÇTE VE DIŞTA BU KADAR HİZMETKARI VE DIŞ GÜÇLERLE ÜLKE ÇIKARLARINI KORUYAN KOLLAYAN GÖSTERİN HEP BERABER DESTEKLEMEZSEK NAMERTİM. AĞZI OLAN KONUŞUYOR İNSANLAR İKİ TANE ÇOCUĞUNU İDARE EDEMİYOR KALKIP DEVLETE AKIL VERMEYE KALKIYORLAR UYANIK OL MÜSLÜMAN TÜRK UYANIK.
  • sukrusukru1 ay önce
    Tayyip Erdoğan dershaneleri kapatacağım dediğinde CHP kuyruğuna basılmış kediye dönmüştü.Dersanelerin neredeyse tamamı fetönündü,CHP,ye ne batmıştı,ki bukadar ciyaklıyordu.Sonrada fetönün eline tutuşturduğu(maskeli adamlar tarafından,yersen)belgeleri meclisten okumaya başladı.Darbe gecesi tayyibi öldürmeye çalışan fetö haşhaşileri k.k.rahat çıkabilsin diye tankları kenara çekti.Fetönün siyasi ayağı nerede diye soranlar,fetönün siyasi ayağının ta kendisidir,okadar.
  • ORHAN İNANORHAN İNAN1 ay önce
    HER KES KİMİN FETÖ YE YAKIN OLDUĞUNU,VE HALA KADAR DESTEK VERDİĞİNİ ,KENDİLERİNİ GİZLEMEK İÇİN VE YAPILAN OPERASYONLARI SULANDIRMAK İÇİN NASIL "GİZLEME" OPERASYONLARINA DAHİL OLDUĞUNU ÇOK İYİ BİLİYOR..İNSANDA UTANMA OLMAZSA İŞTE BÖYLE,MİLLETİN GÖZÜNÜN İÇİNE BAKA BAKA YALAN SÖYLEYEBİLİYOR..İKTİDARA TALİP OLANLARIN BİLE İÇERİSİNDE BULUNDUĞU BU HALİN İZAHINI YAPMAK ÇOK GÜÇ VE BU DEVLETİN İSTİKBALİNE İLİŞKİN CİDDİ ENDİŞELER DUYMAMIZA YOL AÇIYOR..BU İKİRCİKLİ VE YALANA DAYALI OPERASYONLARA ALDANARAK ALET OLMAK MÜMKÜN DEĞİL..O ZAMAN BİLEREK VE İSTEYEREK BU İŞİN İÇERİSİNDE OLDUKLARI KANAATİNE VARMAK HİÇ TE ZOR DEĞİL..SADECE ERDOĞAN'I YIKMAK İÇİN BUNCA SEVİYESİZ FİİLERE TENEZZÜL ETMEK ÇOK ÜZÜCÜ VE TİKSİNDİRİCİ..NE DİYELİM YAPAN HEM BU DÜNYADA HEM DE(İNANMASA DA) ÖBÜR DÜNYADA HESABINI VERİR..ACINACAK HALDELER ..ELLERİNİZE SAĞLIK..
  • İsmail uçar İsmail uçar 1 ay önce
    Ali bey 15 Temmuz da ben Başbakan olacağım diyen hanımı neden es geçtiniz !?
  • Yunus 16Yunus 161 ay önce
    SİYASİ AYAK KİM? Erkan Mumcu 2007 meclis konuşması, Kamer Genç 2009 meclis konuşması, ZAMAN ZAMAN RAHMETLİ MUHSİN YAZICIOĞLU'NUN KONUŞMALARI, 2010 mavi Marmara! Şarlatan Fethullah Gülen'in İsrail otoritesine selam duracaksınız konuşması! BÜTÜN BUNLARDA UYANMAYAN UYANMAK İSTEMEYEN SİYASİLER! ŞUBAT 2012 MİT MÜSTEŞAR DARBE GİRİŞİMİ, MAYIS 2013 GEZİ ZEKALILAR DARBE GİRİŞİMİNDE UYANMAYAN UYANMAK İSTEMEYEN BAKANLAR VEKİLLER SİYASİ PARTİ İL BAŞKANLARI BELEDİYE BAŞKANLARI!!! ERDOĞAN'IN DERSHANELER HAŞHAŞİLER DİYE BAS BAS BAĞIRIP UYARAMADIĞI SİYASİLER, 17/25 ARALIK YARGI DARBESİNDE UYANMAYAN UYANMAK İSTEMEYEN SİYASİLER, OCAK 2014 MİT TIRLARI İHANETİ DARBE GİRİŞİMİ NDE UYANMAYAN UYANMAK İSTEMEYEN SİYASİLER VE BİR ZAHMET 16 TEMMUZ 2016 SABAH EN SON 07:00 DE BAŞKENTİMİZ E AMERİKA'NIN KÖPEKLERİ TARAFINDAN ATILAN BOMBANIN SESİNE UYANDIM DİYENLER !! Günaydın. BUNLARIN BÖYLE OLDUĞUNU BEN BİLMİYORDUM DİYEN KİBİRLİ BÜYÜK BÜYÜK BÜYÜK DEVLET ADAMI BÜLENT. SANIRIM SİYASİ AYAĞI DOĞRU ÖZETLEMİŞİMDİR.
  • MustafaMustafa1 ay önce
    Siyasiler, özellikle iktidardaki rakiplerini eleştirmek için bazen haklı bazen haksız eleştirebilir. (Haksız eleştiri doğrudur demiyorum.) Uzun yıllar iktidarı tek elden yürüten bir iktidarı yıpratmak için o iktidarın her söylemine ve yaptığı her eyleme itiraz da edebilir. (Doğrularını destekleyip yanlışlarını eleştireler daha iyi olurdu.)ANCAK; HER NE OLURSA OLSUN, İKTİDARI HAKSIZ DA OLSA ELEŞTİRDİĞİ İÇİN (Eğer elinizde başkaca bir kanıt yoksa) İNSANLARA FETÖCÜ DEMEK en azından Allah katında büyük vebaldir.NOKTA
  • KıyametKıyamet1 ay önce
    Aslında kimlerin Fetonun siyasi ayağı olduğunu biraz düşünen herkes biliyor. Benim sormak istediğim Ak partide Babacan Davutoğlu GülArınç gibi isimlerin Fetocu oldukları bizim gibi avamdan olanlar için malûm iken. Bunlar hakkında sadece pasifize etmek görev vermemek suretiyle yapılan işlemler halkı tatmin etmemiştir.En sonundada haklarında Feto bağlantısı olduğu için soruşturma açılsa idi ve gerçekler ortaya çıksa idi. Bu ısimler bugün bir kahraman bir kurtarıcı gibi sunulmuyacakti. Bence bu hususta Erdoğan kendi ayağına sıktı. Şimdi bunlara Fetöcü dese bu güne kadar degillerdi de partiden ayrılınca mı Fetöcü oldular diyecekler
  • kelam.kelam.1 ay önce
    BAŞKAN ın yanlız kaldık sözü, maalesef Akp. içinderüzgara göre yelken açan fetöcüler olduğu anlamına gemiyormu??
  • hercaihercai1 ay önce
    Bu gercekleri millet de goruyor. Basbakan Aksener, Cumhurbaskani da Kilcikdaroglu olacakti! Milleti enayi zannedenler bunlari bilsinler! Kanaatimce CHP, IP, SP ve HDP kesinlikle kapatilmalidir! Cunku hepsi teror orgutu FETOYA yardim etmistir! Baska ulkede olsa esamaleri bile okunmaz, acilen kesinkes kapatilirdi!
  • abdulmetinabdulmetin1 ay önce
    çok komik duruma düşüyorlar bazı siyasetçiler ve çevreler.. aklı başında olan birisi çıkıp da "fetö'nün siyasi ayağı iktidar ve içerisinden biridir" diyebilir mi!!!? ama gelin görün ki hala öyle diyebilen aklı evveller olabiliyor, yahu o darbe/işgal kime karşı yapıldığı ortada iken beyinsizce argümanlar ileri sürmek de ne demek oluyor?
  • kibarcikkibarcik1 ay önce
    onlarınsıralarıbatsın vatan haınının kankası olanlar rezıl olsunlar asla mutlu olmasınlar ıkı cıhanda perişan olsunlar veselam
  • HasanHasan1 ay önce
    Vay be AKP nin kendi seçmeni bile Kadir Topbaş a fetöcü derken sen değil diyorsun niye bu kadar korkuyorsunuz siyasi ayaktan yav bu kadar kime ucu dokunuyorsa dokunsun temizlenmeli askeriyeyi temizle emniyeti temizle heryeri temizle siyasilere dokunma Yok öyle
  • EmeklEmekl1 ay önce
    Neden kurulacak meclis araştırma komisyonların engelleniyor kurulmasının önü açılsın hangi partide fetöcü varsa temizlensin hatırladığım kadarıyla kurulmuş bir komisyonun çalışmaları yarım bırakıldı
  • BESTAMİ ÖZSOYBESTAMİ ÖZSOY1 ay önce
    15 TEMMUZDAN 1 AY ÖNCE MERAL AKŞENER TELEVİZYONLARDA 'TEMMUZDA BAŞBAKAN OLACAĞIM DİYE RESMEN SÖYLEDİ, SİZ HALA SİYASİ AYAĞIN NESİNİ ARIYORSUNUZ.1. SIRADA AKŞENER , 2. SIRADA KILIÇDAROĞLU
  • SeyfiSeyfi1 ay önce
    Sn yazar bu yazıya kendinizde güldünüz mü.... Arada bir iktidar kavgası yaşanmasaydı zaten fetö diye birşey olmayacak ve ismi de cemaat olarak buraya yazılacaktı ve çok çok insan daha hoca efendi diyor olacaktı bu arada illaki siyasi ayak aranıyorsa sn yazarın dediği gibi ak parti içine bakmamak gerek deniz Baykal Doğuperinçek Mustafa balbay Türkan saylan olabilir fetönün siyasi ayağı
  • ŞenolingŞenoling1 ay önce
    Güzel kardeşim 17-25 Aralık öncesi de bu örgüt terör örgütüydü. Chpye kasetli şantajlar, askere kumpas ve niceleri. Ne zamanki 17-25 Aralıkta ucu Erdoğan’a dokundu, siz ancak o zaman terör örgütü dediniz. Yetmedi 17-25 Aralık’ı milat koydunuz. Neden çünkü 17-25 Aralık öncesi bu fetönün yaptığı pisliklere destek olan, bu pisliklerin içine batmış siyasiler var. 2 tane asker bülent arınça suikast girişimi yapacak diye kozmik odaya girilip ne varsa ele geçirildi be. Neymiş adresi eline yazmış da yemeye çalışmış. Pislikler
  • AliAli1 ay önce
    Her Cuma Hutbede Rabbimizin "Allah size Adaleti Emrediyor" ayetini dinliyoruz.Memur veya diğer kişilerin Fetöcü olup olmadığı "darbe olsaydı bu memura ne görev verilecekti" şeklinde tespit edilmedi. "Geçmiş irtibat ve iltisakına" bakıldı.Siyasetçi için de (hangi parti olursa olsun) aynı yöntemle"Geçmiş irtibat ve iltisakına" bakılması en adili olmaz mı? ucu kime giderse gitsin. madem adalet diyoruz, eşitlik diyoruz.
  • Ismime lüzum yokIsmime lüzum yok1 ay önce
    Hadi oradan yaz yaz geç hani oyları calmislardi hani iş bankası ne oldu hani Mansur Yavaş ne oldu hani Ekrem İmamoğlu ne oldu kocaman bir hiç kim bulacak siyasi ayagi enişte ye soralım
  • okurokur1 ay önce
    Kısaca FETÖ dediğimiz; Amerika’nın başını çektiği dünyayı şekillendirmek için her yerde eli olan küresel hegemonic gücün bir piyonu değil mi? Türkiye’yi ilgilendiren kısmı ile buna PKK, DEAŞ, MLKP, bir kısım Küresel sermaye ve yine bir kısım STK gibi-gibi birçok uzantıyı da ekleyebiliriz. Parasal olarak desteklenen sermayedarlar; Ülkeyi elde tutmak isteyenlere (isteyerek yada istemeyerek) yardımcı olmaktadır. Bu güçler dini de kültürü de cinselliği yada cinselsizliği de sonuna kadar kullananlardır. Bu örgütlerin yasal olmayan işleri, göz göre göre görmezden gelinmedi mi? Hatta son YPG hamlesi, DEAŞ’ı tutturamadığını görenlerin bir plan değişikliği değil mi? Bu Ülke yıllardır; Sağ-Sol, Türk-Kürt, Alevi-Sünni ve Ilımlı-Radikal İslam diye birbiri ile çatıştırılıp, sen şöyle dedin, yok ben böyle yaptım diye kutuplaştırılmadı mı? Maalesef hepimiz de buna “körükle” gitmedik mi? Sonuç kaybedilmiş yıllar, kaybedilmiş sermaye ve kaybedilmiş insan …Kur’an tabiri ile “ahlak” sahibi “oku” yan “akıllı” yani aklını kiraya vermeyen “düşünen” insan yetiştiremez isek; Dindarları FETÖ ve DEAŞ gibi, Sol ve Dinsizleri de PKK ve MLKP gibi örgütlere kaptırmaya “Nefreti” çoğaltmaya“Müjdeyi” azalmaya “Kolaylaştırmaz” isek “Zorlaştırmayı” başarırız ki zaten içinde debelendiğimiz durum da bu….
  • dur düşündur düşün1 ay önce
    güzel yazmışsında açıklanan feto kabinesinin listesindekibakan ve başbakanları ve cumhurbaşkanı hala ak parti içinde ve aktif görevde, zamanın hökümet üyeleri ve vekilleri üst bürokratları fetocu değildi de o gece neden meydanlarda halkın önünde yoklardı. neden siyasilerden ve bürokratlardan ve yakınlarından bir tane gazi ve şehit yok. fetocu değillerdide o gece topbaşve siyaset ve bürokrasiden bazıları neden fetonun yanındaydı. neden bunlar dödğklerinde işlem yapılmadı ve görevlerine devam ettiler. darbeden gündüzden herkesin haberi olduğu açıkça ortaya çıktı neden tedbir alınmadı partililer karşı duruş ve eylem için organie edilmedi??? beyim içimiz yanıyor yangın sönmedi bu iş hiç brişeyden haberi olmayan garibanlarla sınırlı kaldı asıl hainlere dokunulmadı??iktidarın içine fetocu yokda zina hırsızlık serbest olması şikayet olunan aile kanunu daha neler neler neden uygulanıyor. yeni adalet reformu neden halkın aleyhine ve suçluların lehine. neden çalışan kadınlar desteklenip ev hanımlarına hiç bir şey yok. neden hala ders kitapları zehir embelek feto reklamı dolu, neden en önemli kurumlar olan meb de diyanette doğru dügün hakkaniyetli iş yok, neden hala reisi yıpratıcı ve itibarsızlaştırıcı iş ve icraatlar kanunlar yönetmelikler yaplıyor. vs vs vs ????? neden vekiller başkanlar arasında bürokratik atamalarda hırsızlık ursuzluk rüşvetcilik ana kırıter.??feto muhalefette olsa uzun vade de tehlike ki iktidar o zamana kadar tesbit edip halletmek görevi. ammmaaa iktidarın içinde olması kısa vade de tehlike çünkü memleket aleyhine işler ve icraatlar yapmaya memleket zarar vermeye devam ediyor.bahçeli bakanlardan vekillerden baylok kullanan bile var iktidar kendini fetodan temizlemeli defatla söylerken iftira mı attı. derken. siz gizlesenizde biz vatandaş olarak herşeyi görüyoruz.yetkli yerlerde varolduğunuda biliyoruz. ama neden temizlenmediğinide anlamıyoruz.
  • hrnhrn1 ay önce
    erdoğan madem siyasi ayak değil kendisi bulsun o zaman siyasi ayağı
  • Gurbetçi...Gurbetçi...1 ay önce
    Sayın Cumhurbaşkanı'm, 2015 seçim beyânnâmenizde de va'dedilmiş olduğu üzere, YURT DIŞINDAN BORÇLANARAK EMEKLİ olanlara hiç değilse "MİNİJOB" yani "yarı zamanlı" ÇALIŞMA HAKKInın bir ân önce verilmesini çok ricâ ediyoruz.Teşekkürler, vesselâm..!
  • ihsanihsan1 ay önce
    Ülkeye en büyük darbeyi okullar-yurtlar-dershaneler üzerinden vuran, hatta 15 Temmuz 2016'daki kalkışmayı kışkırtan FETÖ'nün Milli Eğitim'de yarattığı işgal "paralel devlet" yıkımına kadar yol açmış ve Türkiye'nin eğitim üzerinden nasıl ele geçirildiği tüm detaylarıyla, ürkütücü tablolarla ortaya çıkmıştı...Peki ya sonuç?.. Dinci kadrolaşmayı molla- medrese sisteminine kadar getiren acı tablonun vahim sonuçlarını derinlemesine sorgulamaya gerek yok...Yıkımın; yani defalarca değiştirilen lise giriş sistemi ile 17 kez değiştirilen üniversite seçme sistemindeki temel sıkıntıların sonuçlarını tüm Türkiye görüyor...Geçen haftalarda bu köşede hatırlatmıştık; Güneydoğu'daki bütün iller lise giriş sınavında çöküntüye uğramıştı...Ve eğitim üzerinden işgalin yarattığı sarsıntının - erozyonun ve yıkımın sonuçları geçen haftalardaki üniversite giriş sınavında da bir kez daha ortaya çıktı...650 binden fazla öğrenci barajı bile aşamadı son ÖSS'de…İşte Türkçe, matematik, kimya ve fizik sorularındaki yanıtlama oranı son 20 yılın en dibinde bir sonuç yaratırken, doğru sorulardaki ortalama oran eğitimdeki yıkım tablosunun utanç verici detayları olarak ülkeyi sarstı...Ne yazık ki bir yandan apartman üniversiteler açılırken ve diğer yandan buralara eğitimci kadrosu bulunamazken, ÖSS'deki çöküş rezaleti de gösteriyor ki; üniversiteler bu gidişle, Türkiye'nin geleceği olarak gösterilen eğitilmiş-zeki- başarılı öğrencileri bile bulamayacak...Muhalefet acilen üzerine gitmeli lise ve üniversite sınavlarındaki vahim sonuçların...Çünkü Türkiye, Milli Eğitim'deki kuşatmayla yalnızca gericiliğin karanlığına terk edilmiyor, son iki sınavın utanç verici başarısızlık tablosu da gösteriyor ki, memleket cehaletin ve umutsuzluğun yıkımına da sürükleniyor...
  • halilhalil1 ay önce
    reisimizin sonuna kadar arkasındayız. yalnız akrabalarımızdan da mağdur olanlar var. Artık hiçbir şeyden haberi olmayan ibadet tabakasının mağduriyeti giderilmeli.
  • Zıya Zıya 1 ay önce
    Siyasî ayak kesinlikle cehepe ip. Ve diyer ortaklarıdır kimse mide bulandirmadin halep orda ise arsın burdadır amaç dış güçlere masalık yapmak ülkeyi karıştırmak her ayna karşısında aynaya baksın
  • KömürKömür1 ay önce
    "FETÖ’nün darbe sonrasında kuracağı hükümette kimlerin görev alacağını araştırdığımızda..” "hepsi toz oluyor" demişsiniz. Daha geçenlerde muhalefet (yani size göre toz olanlar) tam da bu içerikte meclis araştırma önergesi verdi. Önerge AKP-MHP ortaklığınca reddedildi. Aslında "bu ayak” için Arınçlara, Dişlilere, Pakdemirlilere ve dahi fetö elebaşı ile boy boy fotoğraflarıyla millet vekili yapılanlara bakmak yeterli.
  • şenay doğan şenay doğan 1 ay önce
    İKTİBAS DERGİSİNDE BİZ BU FİLMİ DAHA ÖNCE GÖRMÜŞTÜK YAZISINI TAVSİYE EDERİM meseleyi iyi tahlil etmiş allaha emanet olun
  • hasanhasan1 ay önce
    Ya bir kerede dürüst olun, neden yazmıyorsun Fetö için meclis araştırmasına karşı çıkanlar kimler? Utanın utanın
  • İbrahim akİbrahim ak1 ay önce
    Maalesef bu sol cenah hep aynı zihin yapısında bütün darbeler sağ iktidarlara yapıldığı halde hep solcular ezildi yalanina kendileri de inandılar aynı yalanları o kadar çok tekrar ediyorlar ki kendileri de inanıyor
  • GerçekGerçek1 ay önce
    Hep sulandırma siyasi ayağı abdturkcu Kemal Kılıçdaroğlu açık net . Dünyada ne kadar sol dinci katil legal örgüt varsa sahibi abddir siyasi ayağı chodir.
  • Siyasi ayak FETÖ ile hükümete karşı işbirliği yapanların samimiyetsiz ve maksatlı dalaveresidir Siyasi ayak FETÖ ile hükümete karşı işbirliği yapanların samimiyetsiz ve maksatlı dalaveresidir 1 ay önce
    Siyasi ayak diye bir suç tanımı yok. 17/25 den sonra FETÖ'yetavır almayanlar var. 17/25 Aralık 2013-15 Temmuz 2016 arasında FETÖ aleyhine icraat yapmayan FETÖ elemanlarını bilerek ve isteyerek koruyanlarFETÖ'ye alenen yardım edenlerdir. Hele sözle beyanatla destek verenler suç işlemiştir.
  • Avni Dede Hocaefendinin TalebeleriAvni Dede Hocaefendinin Talebeleri1 ay önce
    Biz Avni Dede Hocaefendi Hazretlerinin talebeleri olarak fetönün siyasi ayağının karşısındayız ve cumhurbaşkanımızın yanındayız. Çok çalışmalıyız. Avni Dede Hocaefendi Hazretlerinin de dediği gibi ayn gayn ilmü fettül guşeym. Evet aynen öyle!
  • AhmetAhmet1 ay önce
    fetönün siyasi ayağı araştırılsın diye meclise önerge veren fetöcü dediğiniz akşener, red eden ak parti ve MHP milletvekilleri eeee? Siyasi ayağı nerde arıycaz?
  • naniknanik1 ay önce
    Hocam ... bu fetö 17 25 den öncede vardi .
  • Yunus 16Yunus 161 ay önce
    SİYASİ AYAK ÇOK GENİŞ BİR KONU; OBJEKTİF OLARAK BAKARSAK, 2011'DE BAYKAL'DAN SONRA CHP'NİN BAŞINA ADNAN OKTAR'IN CD'Sİ İLE GELEN SİYASİ AYAKTIR VE ONA VERİLEN İSİMLERİN BÜYÜK ÇOĞUNLUĞU SİYASİ AYAKTIR, NUMAN DAN SONRA SAADET YÖNETİMİNE GELEN SİYASİ AYAKTIR, F GÜLEN'İN TALİMATI İLE KURULAN IYI PARTİ SİYASİ AYAKTIR. 58, 59, 60 61 62 63 İNCI HÜKÜMETLERİNİN İÇİNDE SİYASİ AYAK VARDIR, 58 59 60 61 62 63 İKTİDAR PARTİSİ'NİN İÇİNDE SİYASİ AYAK VARDIR, VATAN HAİNİ HAKAN ŞÜKÜR SİYASİ AYAKTIR, 66, 67 NCİ HÜKÜMETİN FETÖ MÜCADELESİNİ DURDURMAK İSTEYENLER ÜÇ A.A A. SİYASİ AYAKTIR. 16 TEMMUZ 2016 SABAH BUNLARIN BÖYLE OLDUĞUNU BİLMİYORDUM DİYEN BÜYÜK BÜYÜK BÜYÜK DEVLET ADAMI SİYASİ AYAKTIR........ SİYASİ AYAK ÇOK ÇOK KİŞİLERİ İÇİNE ALIR. SİYASİ AYAĞI LATİF ERDOĞAN NURETTİN VEREN BİR DE FEHMİ ÇOK İYİ BİLİR, ADNAN OKTAR'IN CD KOLEKSİYONUNDAN SİYASİ AYAK ÇIKABİLİR!!!..... BÖYLE UZAR GİDER KONU. SİYASİ AYAK VE FETOCU İŞ ADAMLARI BU İŞTEN YIRTAR.
  • HaticeHatice1 ay önce
    Aptal bunlar yine iftira atacaklar fto deniz baykala kumpas kurarak chp nin genel baskanligindan istifa ettirdi de kemal kilictaroglu(karabulut) nu chp nin genel baskani yaptirdilar cunku baykal onun eline tutusdurduklari kagitlarla meclise cikip iftira atamazdi ama kk atardi cunku bu ulkeyi ve dindarlari sevmiyordu veya kullanilmaya musaitti ona hep bir gun bu hukumeti tayyip erdogani devirip kendisine basbakanlik veya c,baskanligi sozu kesin verilmistir oda buna inanmis onlar ne derse onu yapiyor kim onlar abd ab ingiliz israil ve onlarin taseronlari fto pkk ile isbirligi yaparak bir mumine iftira atarak fitne yayarak ama allahin hesabini katmadan kendilerini rezil ediyorlar istanbul belediye baskan adayi binali beye oy vermek istemeyenlerin bir kismi belli bir yasa geldigi icin oy vermek istemediler peki kk 72 yasinda mesela a,gul 70 yasinda oda o yuzden babacani ortaya atiyor hos birsey elde edemiyecekler ama bu ulkeyi ne kadar parcalarsak oda kardir diye dusunen bu tiyniyetsiz kisiler tayyip beye zarar vermek adina bu ulkeye zarar vermek isteyen tiyniyetsizler ve surekalari ftonun pkk nin bir numarali siyasi ayaklaridir
  • Yunus 16Yunus 161 ay önce
    Ali bey, kimsenin Recep Tayyip Erdoğan a SİYASİ AYAK DEDİĞİ YOK! BEŞ DARBE GİRİŞİMİ YAŞANDI! ERDOĞAN'I YALNIZ BİRAKANLARİ NEREYE KOYACAKSIN?
  • TunahanTunahan1 ay önce
    Bilal a anlatir gibi anlatmissiniz tebrik ederim.buz yaziyi cercevelettirip calisma masamin arkasindaki panoya asacam,
  • Asım Asım 1 ay önce
    Garip olan bir şey varmuhalefette fetöden şikayetçi.Yani böyle bakınca her taşın altında fetövarsa,herkeste kendini fetöden fersah fersah uzak görüyorsa fetö nerde .Kedi ciğer meselesi
  • KustahKustah1 ay önce
    Ne istedilerse veren başkana niye darbe yaptılar ki ,neyi vermedi .

Günün Özeti