Galatasaray, Kayserispor maçı hazırlıklarını sürdürüyor
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Galatasaray, Trendyol Süper Lig’in 3. haftasında Kayserispor ile karşılaşacağı mücadele öncesinde hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla devam ettirdi.
Kemerburgaz Metin Oktay Tesisleri’nde gerçekleştirilen idman, dinamik ısınma hareketleriyle başladı. Ardından futbolcular, iki grup halinde 10’a 2 pas çalışması ve koşu programı yaptı. Teknik direktör Okan Buruk’un yönetimindeki antrenman, üç takımlı turnuva maçıyla tamamlandı.
Sarı-kırmızılı ekip, yarın saat 11.00’de yapacağı çalışmayla maç hazırlıklarına devam edecek.