• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Yaşam mücadelesi veriyor! Oğlu tarafından 11 kez bıçaklandı

Yeniakit Publisher
2019-11-19 08:35:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Yaşam mücadelesi veriyor! Oğlu tarafından 11 kez bıçaklandı

İzmir'de geçtiğimiz yıl eşinden boşanan Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesinde temizlik görevlisi olarak çalışan kadın, birlikte yaşadığı madde bağımlısı oğlu tarafından 11 kez bıçaklandı. Olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından çalıştığı hastaneye kaldırılan kadının hayati tehlikesi bulunuyor.

İzmir’in Bornova ilçesinde madde bağımlısı olduğu iddia edilen genç, tartıştığı annesini 11 kez bıçaklayarak kayıplara karıştı. Çalıştığı hastaneye kaldırılan talihsiz kadının hayati tehlikesi devam ediyor.

Yaşam mücadelesi veriyor

Olay, gece saatlerinde ilçeye bağlı Ziya Gökalp Caddesi üzerinde bulunan bir evde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, geçtiğimiz yıl eşinden boşanan ve Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesinde temizlik görevlisi olarak çalışan Esma S (43), ile madde bağımlısı olduğu iddia edilen oğlunun evine gelmesi üzerine aralarında henüz belirlenemeyen sebepten dolayı tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesi üzerine Muhammed D (21), annesi Esma S’yi 11 kez bıçakladı. Talihsiz kadın kanlar içerisinde yere yığılırken, tartışma seslerini duyan komşular durumu polise bildirdi. Olay yerine gelen polis ekiplerince talihsiz kadın ağır yaralı şekilde bulunurken, durum 112 Acil Sağlık ekiplerine bildirildi. İhbar üzerine gelen sağlık ekiplerince ilk müdahalesi yapılan ve hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenilen Esma S., Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırıldı. Ameliyata alınan talihsiz kadının çalıştığı hastanede yaşam mücadelesi devam ediyor.

Evden çıkarken cep telefonu çaldı iddiası

Olayı duyduktan sonra hastaneye gelen Esma S’nin yakınlarından N.İ., Muhammed D’nin geçtiğimiz haftalarda mobilya alacağım diyerekten annesinden 10 Bin TL aldığını ve gencin madde bağımlısı olduğunu belirtti. Ayrıca Muhammed D’nin annesini 11 kez bıçakladıktan sonra, evden çıkarken cep telefonu da çaldığını iddia etti.

Öte yandan, polis ekipleri evde incelemelerde bulunurken, kayıplara karışan Muhammed D’yi yakalamak için çalışma başlatıldı. Olayla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

Ahmet

Allah yardımcısı olsun...

Murat soylubey

Uyuşturucu Baronlarına yol veren paraya tapmış soysuzlar mutlumusunuz.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23