Vali Yerlikaya duyurdu! İstanbul'da yasaklandı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, 'Ormanlık alanlara girişlerin 5 Temmuz 2022-31 Temmuz 2022 tarihleri arasında yasaklanması kararı alınmıştır' açıklaması yaptı.
İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, ormanlık alanlara girişlerin yasaklandığını duyurdu.
Vali Yerlikaya, konu ile ilgili açıklamasında, "Ormanlık alanlara girişlerin 5 Temmuz 2022-31 Temmuz 2022 tarihleri arasında yasaklanması kararı alınmıştır" ifadelerini kullandı.