Vali Yerlikaya duyurdu! İstanbul'da yasaklandı
İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, 'Ormanlık alanlara girişlerin 5 Temmuz 2022-31 Temmuz 2022 tarihleri arasında yasaklanması kararı alınmıştır' açıklaması yaptı.
İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, 'Ormanlık alanlara girişlerin 5 Temmuz 2022-31 Temmuz 2022 tarihleri arasında yasaklanması kararı alınmıştır' açıklaması yaptı.
WhatsApp İhbar Hattı
+90 (553) 313 94 23
oflu baba
Mustafa