Sobadan sızan gaz tüm aileyi zehirledi
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Niğde'de 3 kişilik aile, sobadan sızan karbonmonoksit gazı nedeniyle zehirlenerek hastaneye kaldırıldı.
Niğde’de sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen 2’si çocuk 3 kişi hastanede tedavi altına alındı.
Merkeze bağlı Sazlıca Beldesinde karbonmonoksit zehirlenmesi şüphesi S.Y (29), İlhan S.Y.(11) ve G.Y (5) ambulansla Niğde Ömer Halisdemir Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı.
Tedavi altına alınan 3 kişinin de sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.