Osmaniye şehir merkezinde ‘aç tilki’ paniği! Şehre indi
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Kar yağışı ve soğuk nedeniyle aç kalan tilki doğal yaşam alanını bırakarak şehir merkezine indi.
Osmaniye'nin Hasanbeyli ilçesinde aç kalan tilki, doğal yaşam alanından ilçe merkezine indi.
İlçenin yüksek kesimlerinde kar yağışı ve soğuk nedeniyle yiyecek bulmakta zorlanan tilki, kent merkezindeki mezarlık yakınlarına geldi.
"Bitkin düştü"
Çevrede yiyecek bulmaya çalışan tilki, bir süre sonra bitkin düşerek yola yattı.
Yiyecek bulamayan tilki bir süre sonra kalkarak ormanlık alana ilerledi ve gözden kayboldu.
Tilkiyi fark eden bazı vatandaşlar, cep telefonu kamerasıyla görüntü aldı.
