• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Midesinden 100 adet zehirli madde çıktı!

Yeniakit Publisher
2020-01-21 23:47:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Midesinden 100 adet zehirli madde çıktı!

Denizli’de mide ve bağırsaklarında 100 paket metamfetamin olduğu belirlenen İran uyruklu F.D. ve V.D. gözaltına alındı. Emniyetteki işlemleri sonrası adliyeye sevk edilen zanlılar tutuklandı.

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, yabancı uyruklu bazı şüphelilerin ’yutma yöntemiyle’ kente uyuşturucu getireceğini öğrendi. İran uyruklu F.D.ve V.D. adlı zanlıları tespit ederek takibe alan ekipler, şüphelileri Denizli Otobüs Terminali’nde yakalayarak gözaltına aldı.

Denizli Devlet Hastanesi’ne götürülen zanlıların, uzman personel tarafından yapılan kontrollerinde, mide ve bağırsak kısımlarında yabancı madde olduğu tespit edildi. Şüphelilerden F.D’nin 65 paket halinde 588 gram, V.D’nin ise 35 paket halinde 317 gram metamfetamini yuttuğu belirlendi. Polis kontrolünde doğal yollardan çıkarılan 100 paket halinde 905 gram metamfetamin maddesine el konuldu. Adliyeye sevk edilen 2 şüpheli, sevk edildiği adliyede tutuklandı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

3301

asıl büyük hapı işaretlememişler. :D:D:D cahillik başa bela :D:D , KABURGALAR HAP OLMUS HABERIMIZ YOK

Cüneyt beyaz

Hastanın kaburgalarını uyuşturucu paketi diye veren medya ,doktorları beğenmiyor ya...
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23