Liseliler İstanbul Boğazı’nın tadını çıkarıyor
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Çekmeköy Belediyesi’nin kültür gezileri kapsamında düzenlediği boğaz turlarının bu haftaki konukları Mehmetçik Anadolu Lise öğrencileriydi.
Liseli gençler, "Gençlerle Seyr-i İstanbul Projesi" kapsamında tarihi ve doğal güzelliklere yolculuk yapıyorlar. Çekmeköy Belediyesi’nin kültür gezileri kapsamında düzenlediği boğaz turları hız kesmeden devam ediyor. Seyr-i İstanbul Boğaz Turları’nın bu haftaki konukları Mehmetçik Anadolu Lisesi öğrencileriydi. Çekmeköy Belediye Başkan Yardımcısı Fatih Sırmacı ve Çekmeköy İlçe Milli Eğitim Müdürü Ahmet Ahmet Aktaş, geziye katılarak gençlerin heyecanını paylaştı. Üsküdar’dan başlayan gezilerde liseli gençler doyasıya eğlenirken rehber eşliğinde İstanbul hakkında ilginç bilgilerde öğreniyorlar. İlçedeki devlet liselerinde eğitim gören yaklaşık beş bin öğrenci simit ve çay eşliğinde İstanbul boğazının tadını çıkarırken hatıra fotoğrafları çekiyorlar.