CHP'den rezil itiraf: Yüzde 3,5 oyumuzu HDP'ye feda ettik

CHP Grup Başkan Vekili Engin Altay HDP'ye verilen desteği itiraf ederek "% 3,5 civarında bir oyu barışa ve demokrasiye feda ettik. Helal olsun" dedi.

CHP'den rezil itiraf: Yüzde 3,5 oyumuzu HDP'ye feda ettik
Eklenme: 10 Haziran 2015, 20:45

CHP Grup Başkan Vekili Engin Altay, bugün saat 12.30'da Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile CHP Antalya Milletvekili Deniz Baykal arasında yapılacak görüşme için talebin Erdoğan'dan geldiğini söyledi. Baykal'ın deneyimli bir siyasetçi olduğunu belirterek "Genel Başkanı şüphesiz bilgilendirilmiştir" diye konuştu.

Altay, Deniz Baykal'ın Meclis açılışını en yaşlı üye sıfatıyla Deniz Baykal'ın yapacağını hatırlattı.   Altay, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın bu görüşmeyle anayasal sınırlar içinde kalabileceğinin mesajını vermiş olduğunu söyledi.

Altay, 'Koalisyon ihtimalleri gündeme gelir mi' sorusu üzerine "Bunu böyle almamak lazım. Belirleyeceği olmaz. Muhatap belli. Koalisyon konuşması yapılacaksa işin adresi bellidir. O da genel başkandır" dedi.

"3.5 OYUMUZU BARIŞA FEDA ETTİK"

Altay sözlerini, "% 3,5 civarında bir oyu barışa ve demokrasiye feda ettik. Helal olsun" diyerek tamamladı.

 
Haber Tarihi: 10 Haziran 2015, 20:45
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

zaza

hükümetin açılım sürecini eleştirerek isminin başına TC koyan arkadaşlar artık PKK olarak düzeltebilirler...

Cevapla

Mehmet

kardeşim şimdi ne alaka..yani böyle birşey söylediysen seni ezeyim.. gurur duyuyorsun demek..çok şeref verici değil mi?? peki 2011 seçimlerinde ığdır mhp demişti...2015 seçimlerinde ise hdp dedi.. şimdi senin gururunun içine :) hdp karıştırdım... yine gururlumusun.. ..ne oldu canım..önce bilicen sonra konuşacaksın yavru..

Cevapla

ayhan

barış için pkk uzantılarına oy verdik diyenler bu ülkeyi yöneteceklermiş.halkta bunlara inanırmı artık.

Cevapla

abdullah kart

chp seçimde gerilediğini hazmedemiyor chp seçimde geriledi bir tek partinin seçim de oyu artmıştır oda hdp nin dir chp onu hazmetsin sizkim ki hdp oy verdireceksiniz parti uyesi olup partisine oy vermiyen onursuzlar anşaşılan o partilideğildir parti yönetimine aldığınız adamlar size oy vermedi çünkü siz sağcılardan medet umdunuz

Cevapla

Seyfettin Karaayvaz

Doğu ve güneydoğuda toplam kaç CHP milletvekkili, kaç AKP milletvekili vardı? Sadece Diyarbakır'da kaç AKP milletvekili yok olduğuna baktığınızda oyların kimden kine gittiği belli olur.

Cevapla

selahattin polat

sizdende bu beklenir rezil adamlar bu ülkenin geleceğini mahf ettiniz rezziller

Cevapla

gulşah kavadar

Chp ye benden oy yok artık chp li olmaktan utandım vallahi biz akp ye neden kızıyorduk bunları tepemize çıkarı ddiye çaldı çarptı diye ne farkı kaldı chp nin gerçekten atamızın ve şehitlerimizin kemikleri sızlıyordur ayrıca lütfen dinle siyaseti karıştırmayın

Cevapla

senerozturk

helal sana

Cevapla

Mustafa

YA BU MHP VE CHP DEN BAŞKA NE BEKLERDİNİZ YAPTIKLARINDAN AKSİNİ BEKLEYEMEZDİNİZ.

Cevapla

zeynel yaman

bir chp li olarak bende hdp ye oy verdim amac tayyip saltanatinin yikilasu icin simdi birakin birnirinizi zedelemeyi onunuzdeki hadefe kilitlenin..

Cevapla

ilker keçici

Üzülme Başgan. %7 oy feda edenler de var. Şükürler olsun ki MHP'liyim. PKKya oy vermemiş, asla da vermeyecek bir siyasi partinin seçmenlerinin arasında olmaktan gurur duyuyorum...

Cevapla

murat

CHP var olan ortamda iktidar olamaz, iktidar olabilmesi için boyle yaptılarsa tebrik ederim. AKP dışında tüm partiler bir araya gelip, önce 13 yılın hesabını sormalilar. RTÜK dahil her kurumda jüriyi değiştirip yandaş medyayı yok etmeliler. Ardından 13 yılda yasanan tüm rezillikleri görmeyen veya gösterilmeyen herkese göstermediler. Akp taraftarlarına soruyorum: bu iktidar 13 yılda işsizliğe mi çare buldu, sagliga mi, eğitime mi?

Cevapla

esra

Acikca itiraf ediyolar ki zaten buna da gerek yok Istanbulun en elit ve sol zihniyetli semtlerinden hdp nin birinci parti olmasi herseyi ortaya koydu zaten simdi bu rezilliklerine ragmen kurt halkina hizmet ettigi icin akp yi sorumlu tutacak ikiyuzlulugu ve mhpnin akp ye soylediklerinin hicbirini acikca oy verdiklrini soyleyen chp ye soylememesini bu durumdan akpyi sorumlu tutup sozkonusu iktidara gelmek olunca cevir kazi yanmasin siyasetini hayretler icinde seyrediyorum ve bu secimlerin herkesin ne oldugunu acikca gozler onune sermesi acisindan hayirlara vesile olmasini umit ediyorum umarim insanlar artik at gozluklerini cikarir ve hep birlikte guzel gunlere geri doneriz

Cevapla

Musa

aynı düşünmüyorum, hdp ye her partiden oy gitti ama en çok akp den gittiğini düşünüyorum, Chp muhalefete eridiğini gizlemek için oy feda ettiğini filan diyorsa bunu başarısızlığını malübiyetini kapatma için yapıyor

Cevapla

cemo

Görüyorum ki Eski açılımcıların Hepsi Milliyetçi olmuş Düne kadar siz değilmiydiniz ya Apo'nun mesajlarını okuyan . Alta yorum atanlarda CHP li falan değil ha Kuyruk acısı olan yandaşlar :)) Az biraz katı olun Dün açılımcıydınız bu gün Milliyetçi konulduğunuz kabın şeklini almayın artık !

Cevapla

gerceksol

Hata bizde. Hicbir basari Geçmişi olmayan birini aldık başımıza taç ettik. Oda sağolsun ne sol koydu ne dürüstlük. Belkide yıllarca boşuna avutulduk. Simdi daha iyi anlıyorum kimin ne halt olduğunu. Akp açılım dedi kizdik hep birlikte lakin bizimkiler açılıma dünden raziymis. Kapıdan ilk girenler olduk. Akp kucak açtı biz bagrimiza bastık hdp yi. Saolun ya. Bundan sonrada nah bulursunuz.

Cevapla

süleyman çağ

Başka söze gerek yok

Cevapla

karahanli

Chp nin yapacağı bu kadar..... onlar ne zaman bu ülkenin istikrarı yükselişi ve refahı için çaba sarfetmisler

Cevapla

Mhmmed

O oylar bir gün başka bişey olarak bir yerlerinize girecek bunu unutmayın sakin adiler

Cevapla

durbaba cataloluk

Siz varya siz onlari yeni degil erdal inonu zamaninda aldiniz meclise sizinpartinizde sizde rezilsiniz oy verdik vermez olaydik sade bastaki harfiniz eksik chp- hdp gidin ermenistana vekil ederlermi ama siz edersiniz cunku sizdede ayni kan var sehit kani bogacak insallah yakin

Cevapla

selma

iyi halt ettiniz...vatan hainleriyle elleriniz kirlendi....şehitlerin kanı var o eller de artık..yazıklar o0lsun size....

Cevapla

huseyin

Oyum chp haram olsun

Cevapla

Alihan

40 bin şehidimiz sizi inşallah çok sivri kasıkla diğer dünyada bekliyor size süpriz yapacak lar inşallah. Şrfsiz CHP bir gün sona dek yok olacaksın !! Şimdi bittiniz tüm müslüman aleminin beddua sını aldığınız.. Ülkemizde engelli arkadaşlarımız var bu insanlar her ay devletten 550 tl maaş alıyorlar şimdi devlet para kazanamazsa nasıl maaşlarını alacaklar tekrar ekonomik kriz !! Bizi denedik adi CHP MHP siz bizi batırdınız bitirdiniz !! Sayın akit lütfen mesajları yayınlayın ülkem gidiyor elden.!!

Cevapla

Aygün Aygen

Demek ki CHP olarak seçimlerde sayımda hile yaptınız.Başka seçeneğiniz olamaz.Sayısal olarak yapamazsınız.Demek ki biz seçmenlerinizi aldattınız.Yazıklar olsun.Ne halt ederseniz edin !Ama senin gibi düşünenler Miletini,vatandaşını düşünmüyorsunuz.O zaman akp ile koalisyon yap !

Cevapla

Ahmet ünal

Barışa ve demokrasiye hediye etmediniz siz vatanıniza ihanet ettiniz ülkenizi sattiniz Atatürk'ün partisi olarak nitelendirdiğiniz chp Atatürk e ihanet etti vatan hainlerine oy verdiniz. Ülkenin bağımsızlığını yok etme aşamasına getirdiniz ama bitmedi inşallah erken seçim olur akp iktidar olur ve Başkanlık Sistemi gelir.... la tahzen innallaha meana.

Cevapla

ak trol

Yav heee heee sizin zamaninizda hdp mevlite yoktu davulla zurnayla babam karsilafi pkk yi dimi

Cevapla

Yusuf Can

Durun bakalım bu daha başlangıç daha nelerinizi feda edeceksiniz ileride

Cevapla

ibrahim taşpınar

Allah bunları kimsenin yanına bırakmaz chp milleti siz hükümeti degil terörist olmayı haketmişsiniz

Cevapla

osmanoglu

% de 25 versen ne yazar zaten sizin hükümet olma gayretiniz yokki...

Cevapla

İbrahim

Atatürkçü geçinen rezil adamlar. Gerçi bunlara adam dememek lazim. Kendileri kendilerinin adam olmadigini söylemişti bir zamanlar.....

Cevapla