• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Türkiye ve Çin Başkan Erdoğan önderliğinde anlaşma imzalayacak

Yeniakit Publisher
2020-07-07 14:39:00 - 2020-07-07 15:37:47

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Türkiye ve Çin Başkan Erdoğan önderliğinde anlaşma imzalayacak

Türkiye ile Çin arasında Yetkilendirilmiş Yükümlü Karşılıklı Tanıma Anlaşması'nın imzalanması Cumhurbaşkanı Erdoğan önderliğinde yapılması bekleniyor. Böylece ticari faaliyetler kolaylaşmış olacak.

Çin ile ticari ilişkileri artıracak yeni bir gelişme yaşanıyor. Daha önce Güney Kore ile hayata geçirilen ve iki ülkenin gümrüklerde işbirliği yaparak bürokrasinin azaltıldığı Yetkilendirilmiş Yükümlü Karşılıklı Tanıma Anlaşması'nın, Çin ile de imzalanması bekleniyor.

Ticari faaliyetler kolaylaşacak

Ürün trafiğindeki bürokrasiyi azalacak anlaşma ile Türkiye Çin'in "Yetkilendirilmiş Yükümlü" statüsündeki firmalarını tanırken Çin'de bu statüdeki Türk firmalarını tanıyacak. Bu firmalar ülkelerinde sahip olduğu benzer haklara sahip olacak ve bu yolla ticari faaliyetler kolaylaşacak.

Müzakereler tamamlanıyor

Metin üzerinde teknik olarak müzakerelerin tamamlandığı belirtiliyor. Çin, daha önce 28'si AB üyesi ülke olmak üzere toplamda 40 ülke ile Karşılıklı Tanıma Anlaşması imzalamıştı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

TcVatanseverTc

Çin, mutfağı pis, ürünleri bozuk, kanı bozuk, ahlakı bozuk, mymmar, uygurlara, müslümanlara yaptıkları ile sicili bozuk, yalancı, ticaretinden siyasetine, sağlıktan sosyal yaşama yalancı ve hilebaz bir millet. REİS, İSTANBUL SÖZLEŞMESİ NASIL YANLIŞ POLİTİKA İSE ÇİN POLİTİKASI DA YANLIŞ. BUNU ZAMAN GÖSTERECEK. ÇİN TÜRKİYE'Yİ KULLANACAK VE ONUNLA OYNAYACAK. BU DOSTLUK DOSTLARDAN UZAKLAŞTIRIR DÜŞMANA YAKINLAŞTIRIR.

şenay doğan

bu anlaşmada nereden çıktı....hilafet makamına nazar boncuğu olsun diye mi imzaladınız....hep mazlumlara arka çıkmak insanların nazarına sebep olur....arada zalimleri de kalkındıralım da nazardan korunalım diye düşündünüz herhalde....kalbi ne kadar kötü bir insanım...zalimlerle tutulan işleri ins şeytanlığı olarak algılıyorum....meğer zalimlerle işbirliği nazar boncuğu imiş....
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23