• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Tabanca olmasaydı biçecekti! Domuz saldırısından son anda kurtuldu

Yeniakit Publisher
2019-12-24 13:32:00 - 2019-12-24 13:39:30

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et

Düzce’de, domuz avı sırasında kendisine karşı saldırıya geçen domuzu silahla vurarak güç bela öldüren Ahmet Çoban, başından geçenleri anlattı. Avcı Çoban, silah ve tüfekten öte av köpeklerinin hayatını kurtardığını söyledi.

Düzce’nin Fındıklıaksu köyünde ormanlık alanda, av köpekleriyle birlikte domuz avına çıkan Ahmet Çoban bir domuzla karşılaştı. Domuz saldırısında ölümden dönen avcı Ahmet Çoban, kask kamerası ile kaydettiği görüntüleri sosyal medyada paylaşınca avcılar arasında fenomen bir isim haline geldi. Çoban, Kalıcı Konutlar bölgesinde bulunan ve avcıların uğrak yeri olan bir barakada avcı arkadaşlarına başından geçen olayı tekrar yaşıyormuş gibi anlattı.

Kurtulmasındaki en önemli etkenin av köpekleri olduğunu dile getiren Çoban, “Domuz avına gittik. Köyün üzerine kadar domuz inmiş. Köpekler domuzu yakaladı. Domuz hareket halindeydi. Köpekler domuzu takip ediyordu ve arkadaşlarımızdan birkaçı domuza denk geldi. Fişek atarak domuzu yakaladılar ama düşmedi, gitmeye devam ediyordu. Domuz bana denk geldi. Biraz daha meydana çıksın, daha güzel görüntü alayım ve kolay hedef olsun diye bekledim ve sonunda mermiyi attım. 3 mermi de isabet etti. Hem gördüm hem hissettim fakat ona rağmen halen domuz bana gelmeye devam etti. İyi ki köpekler vardı. Tüfek, silah ikinci planda. Köpekler ona saldırdı ve domuz bana tekrar döndü. Ben o arada düştüm ve tekrar ayağa kalktım. Ayağa kalktıktan sonra domuz hala bana gelmeye devam etti. Bana gelirken son bir hamle ile kaçtım ama bana dokundu. Bana dokunur dokunmaz beni devirdi. Ben göz ucuyla baktım tekrar bana döndü. Herhalde bu beni bırakmayacak dedim. Köpekler devamlı onun üzerindeydi. O anda silahımı çekebildim. O an ateş ettim ve vurmayı başardım. Çok sıkıntılı bir işti. Çok heyecanlandım, çok korktum. Ama nasip oldu bize bir şey olmadı, köpeklere bir şey olmadı. Domuz avı tehlikelidir. Bana geçmiş olsun, avcı arkadaşlara rastgele diyelim” dedi.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

Efe

Siz hayvani, el kadar yavrularini olduruseniz hayvanda size saldirir. Ne isin var ormanda, niye avliyosun o domuzu, yiyecek misin? .... avcilar elinde tufekle garibdan domuza, kusa saldiriyor.

Sami Hoşköseoğlu

......DOMUZ AVINDA İLK ÖĞRETİLEN ASLA DOMUZUN YÜZÜNE KARŞI ATMAYACAKSIN, YARALI DOMUZ SALDIRABİLİR DİKKATLİ OLACAKSIN.............ARKADAŞ HATA YAPMIŞ DİYEMEYİZ, YANDAN KOLTUK ALTI ATMIŞ ÖLDÜRÜCÜ DARBEYİ ALMAMIŞ HAYVAN, SONRASI HER AVCININ BAŞINA GELEBİLECEK HADİSE...
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23