Gazze’deki soykırım nedeniyle büyük tepkiler alan ve dünyadaki “Nazi soykırımı mağduru” imajı yerle bir olan siyonistler, Amerika’daki yahudi işadamlarına propaganda kampanyasını yürütme görevini verdi.
İsrail’in Gazze’deki soykırımına karşı rekor düzeyde bir muhalefetle karşı karşıya kalan siyonist Netanyahu yönetimi, Amerika’nın yahudi zenginlerine eleştirileri bastırmak ve çökmekte olan yahudi anlatısını kurtarmak için haber ve teknoloji şirketlerinin kontrolünü ele geçirme görevi verdi.
TikTok, facebook, X, YouTube gibi sosyal medya platformlarının yanısıra uluslararası basında da İsrail propagandasını yürütmek ve Gazze’deki soykırım suçlarını unutturmak için büyük paralarla kampanya yapılması kararı alındı. Amerikan’ın soykırım desekçisi zenginleri de öncelikle Amerika’da yüzde 40’ların altına inen İsrail desteğini yeniden artırmak ve savaş suçlarını unutturmak için büyük paralarla haberler yaptıracak ve reklamlarla bu kampanya finanse edilecek. Amerikalıların çoğunluğu İsrail’e karşı olumsuz bir bakış açısına sahip ve İsrail’in Filistinli sivilleri öldüren askeri saldırıları ve Gazze’deki Filistinliler arasında açlık yaşanması konusunda “aşırı” veya “çok” endişeli olduklarını bildiriyor.
TikTok’u Çin’lilerden alarak bu kampanyanın ilk adımını atan yahudi işadamları, bunun gibi medya şirketlerini ya satın alacak ya da reklam finansmanıyla yayınlarını istedikleri çizgiye çekerek soykırım suçlarını temizlemeye çalışacak. Bir anlamda Gazze'deki vahşeti para ve propaganda ile örtmeye çalışacaklar.