Siyonistler Lübnan’ı yine bombaladı! Şehitler var
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Siyonist İşgal ordusunun, ateşkese rağmen Lübnan'ın güneyindeki Nebatiye kentine düzenlediği hava saldırısında 2 kişi şehit oldu.
Lübnan resmi haber ajansı NNA'nın haberine göre, işgal savaş uçakları Nebatiye'ye bağlı Arabsalim beldesi çevresinde bir bina ile ilkokulu hedef aldı.
Ateşkese rağmen yapılan saldırıda 2 kişi şehit oldu.
İşgal ordusunun gün içinde Lübnan'ın Bekaa bölgesinde bazı noktalara düzenlediği hava saldırılarında da 2 kişi hayatını kaybetmişti.
Böylece işgal rejimin bugünkü saldırılarında hayatını kaybedenlerin sayısı 4'e yükseldi.
