• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Şahini önce besledi sonra doğaya saldı

Yeniakit Publisher
2019-12-24 12:53:39 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Şahini önce besledi sonra doğaya saldı

Ordu’nun Çamaş ilçesinde bir vatandaş doğada yakaladığı yırtıcı kuş şahini önce besledi sonra doğal yaşamına bıraktı.

Ordu’nun Çamaş ilçesinde bir vatandaş doğada yakaladığı yırtıcı kuş şahini önce besledi sonra doğal yaşamına bıraktı.

Budak Mahallesi’nde fındık bahçesinde gezdiği esnada yerde uçamaz halde şahin bulan Cengiz Kaya, sonrasında onu alıp evine getirdi. Şahini bir süre boş kümeste beslediğini belirten Kaya, “İlk olarak korktum ama sonrasında dikkatli bir şekilde tutarak hayvanı besledim. Biraz vahşi olsa da şefkatimle kendisine yiyecek verdim. Sonrasında karnını doyurdum. Hatıra fotoğrafı çektirdikten sonra doğaya saldım” dedi.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23