Rus savaş gemileri Çanakkale Boğazı'ndan geçti
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Rus Donanmasına ait iki gemi Çanakkale Boğazı'ndan geçti.
Donanmanın Karadeniz Filosu'na bağlı "PM-138" ile "Azov" isimli gemiler, Ege Denizi yönünden boğaza girerek seyrini sürdürdü.
Marmara Denizi yönüne seyreden iki gemiye, güvenlik gerekçesiyle sahil güvenlik unsurları botlarla eşlik etti.
Gemileri gideceği liman hakkında bilgi verilmedi.