New York borsası yükselişle kapandı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
New York borsası, günü yükselişle tamamladı. Kapanışta, Dow Jones endeksi 170 puanın üzerinde değer kazandı ve yüzde 0,68 artışla 26.067,28 puana çıktı.
S&P 500 endeksi yüzde 0,80 artışla 3.170,40 puana çıkarken, Nasdaq endeksi yüzde 1,44 artışla 10.492,50 puana yükseldi.
Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) vakalarındaki artışın ekonomik toparlanmayı yavaşlatacağına dair endişelere rağmen endeksler, teknoloji şirketlerinin hisselerindeki yükselişle kapanışta pozitif bir seyir izledi. Apple, Microsoft ve Amazon gibi şirketlerin hisseleri yüzde 2'nin üzerinde değer kazandı.