Kayserispor'da MKE Ankaragücü maçı hazırlıkları başladı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
KAYSERİ (AA) - Hes Kablo Kayserispor, Süper Lig'in 4. haftasında 2 Ekim Cuma günü MKE Ankaragücü'ne konuk olacağı maçın hazırlıklarına başladı.
Kulüpten yapılan açıklamaya göre, tesislerdeki antrenman, teknik direktör Bayram Bektaş yönetiminde gerçekleştirildi.
İdmanda top kapma, pas ve dar alanda çift kale maç çalışmaları yapıldı.
Kayserispor, hazırlıklarına yarın devam edecek.