Karabük'te bir köy Kovid-19 tedbirleri kapsamında karantinaya alınacak
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
KARABÜK (AA) - Karabük'ün Safranbolu ilçesinde bir köyün, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alınacağı bildirildi.
Kaymakamlıktan yapılan yazılı açıklamada, Geren köyünde birden fazla Kovid-19 pozitif vakaların olduğu belirtildi.
Açıklamada, temaslı vakaların fazlalığı nedeniyle Kovid-19 enfeksiyonunun yayılmasının engellenmesi ve toplum sağlığının korunması amacıyla bu geceden itibaren 14 gün süreyle köye giriş çıkışların izne bağlı olmak kaydıyla karantina altına alınmasına karar verildiği kaydedildi.