Jandarma ekipleri, ağa takılan yüzlerce balığı suya geri saldı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Kastamonu'da devriye görevindeki jandarma ekipleri, kaçak avcılar tarafından bırakılmış ağa takılan 300 balığı suya geri bıraktı.
Kastamonu'da, kaçak avcılar tarafından atılan ağa takılan 300 balık kurtarılarak suya salındı.
Alınan bilgiye göre, İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, devriye görevi sırasında Karaçomak Göleti'ne balık avlamak amacıyla bırakılmış ağı gördü.
Yakalanmaları içn çalışma başlatıldı
İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü ile jandarma ekipleri, yaklaşık 500 metre uzunluğundaki ağı göletten çıkardı.
Ağa takılan 300 balık tekrar gölete bırakıldı. Ağı bırakan kişilerin bulunması için çalışma başlatıldı.