• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İçki olduğunu düşünmeyin! Aralıklarla 4 şişe içti, hastanede öldü

Yeniakit Publisher
2022-05-08 14:31:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
İçki olduğunu düşünmeyin! Aralıklarla 4 şişe içti, hastanede öldü

Eskişehir'de 4 şişe kolonya içen 61 yaşındaki şahıs zehirlenerek hayatını kaybetti. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Eskişehir'de 4 şişe kolonya içen 61 yaşındaki şahıs zehirlenerek hayatını kaybetti. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Edinilen bilgilere göre, Alpu ilçesinin Bozan Mahallesi’nde yaşayan 61 yaşındaki H.I. isimli erkek şahıs, sabah saatlerinden itibaren aralıklarla evde bulunan 4 şişe kolonyayı içti.

İçtiği kolonyalardan dolayı zehirlenen ve evinde fenalaşan H.I., ailesi tarafından çağırılan 112 Acil Servis ekiplerince ambulansla Eskişehir Şehir Hastanesi’ne kaldırıldı.

Bilinci kapalı durumda hastaneye getirilen H.I., yoğun bakımda yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

 

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

#avşarın delisi

ÖTENAZİ bu olsa gerektir...

T.C

normalde kolonyada en az 60% alkol olduğunu varsayarak yola cikarsak 1. sisede nallari dikmesi lazimdi
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23