• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İçki olduğunu düşünmeyin! Aralıklarla 4 şişe içti, hastanede öldü

Eskişehir'de 4 şişe kolonya içen 61 yaşındaki şahıs zehirlenerek hayatını kaybetti. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Zonki

Vay keriz vay
  • 4 Yıl Önce

adnan

kolonyanın içindeki alkol tamamen filtre edilmediği için metil alkol içerir.iyi bir zehirdir
  • 4 Yıl Önce

T.C

normalde kolonyada en az 60% alkol olduğunu varsayarak yola cikarsak 1. sisede nallari dikmesi lazimdi
  • 4 Yıl Önce

#avşarın delisi

ÖTENAZİ bu olsa gerektir...
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23