İçişleri Bakanı Soylu’dan uyuşturucu tacirlerine net mesaj!
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu sosyal medyadan verdiği mesajında ‘uyuşturucuya geçit yok’ dedi.
YENİ AKİT ANKARA
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu sosyal medya hesabı üzerinden dikkat çeken bir paylaşım yaptı. “Uyuşturucuya geçit yok!” diyen Soylu, “Diyarbakır'da Eren-19 (Hani/Gömeç) Narkoterör Operasyonu'nda, Hani ilçesinde; 6 milyon 376 bin 945 kök kenevir, 245 kg kubar esrar ele geçirildi. Kahraman @Jandarma'mıza tebrikler” ifadelerini kullandı.
