• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bakan Soylu’dan Elazığ’daki Kayseri itfaiyesine teşekkür

Yeniakit Publisher
2020-02-04 11:46:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Bakan Soylu’dan Elazığ’daki Kayseri itfaiyesine teşekkür

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Kayseri Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı tarafından depremde en çok zararı gören Elazığ'a gönderilen ekipleri ziyaret etti.

Kayseri Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı’nın Elazığ’a gönderdiği ekipleri İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ziyaret etti.

Bakan Soylu, itfaiye ekiplerinin çalışmalarıyla ilgili bilgi aldı ve Kayseri İtfaiyesine teşekkür etti.

Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Elazığ depreminin hemen ardından AFAD ile koordine kurarak iş makineleri, itfaiye araçları ve 20 kişilik ekiple Elazığ’a gitmiş ve arama kurtarma çalışmalarına katılmıştı. Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç da depremin vurduğu Elazığ ve Malatya’ya giderek incelemelerde bulunmuştu. Başkan Büyükkılıç’ın ziyaretleri sırasında talep edilmesi üzerine Kayseri Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı bünyesinden 8 kişilik bir ekip Elazığ’a gönderildi. Elazığ Kültür Park içerisinde yer alan ve özellikle çadırkent bölgesinde katalitik sobalardan meydana gelebilecek yangınlara karşı önleyici çalışmalar yapan Kayseri Büyükşehir Belediyesi İtfaiye ekiplerini İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ziyaret etti. Yangın güvenlik önlemleri ve önleyici çalışmalarla ilgili bilgi alan Bakan Soylu, Kayseri İtfaiyesine vermiş olduğu hizmetler sebebiyle teşekkür etti.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23