• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Türkiye'yi özleyen Türkler üzerinden rant devşirdi! Erdem Baş'tan yeni açıklama

Yeniakit Publisher
2022-06-15 20:24:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et

Türkiye'yi beğenmeyen ve gidip ABD'ye yerleşen oyuncu Erdem Baş, yeni bir video paylaşarak Türkiye'yi özleyen Türk vatandaşları üzerinden prim yapmaya çalıştı. ABD'deki Türkler sayesinde övünen Erdem Baş, "Üç oyun oynadık. Oyunlar çok güzel geçti, çok güzel tepkiler aldık. Müthiş tepkiler aldık, vallahi abartmıyorum. İnsanlar diyor ki, gözümüz yaşla izledik. 35 senedir Amerika’da yaşayıp hiç Türk oyunu izleme şansları olmamış" dedi.

 yeniakit.com.tr 

Ülkesini terk ederek ABD'ye yerleşen Erdem Baş yeni videolar paylaşmaya devam ediyor.

ABD’de yaşamaya başlayan oyuncu Erdem Baş, ilk tiyatro oyununu sergiledi. Türkiye'den kaçtığına sevinen Erdem Baş, oyunun ardından gelen tepkileri çektiği video ile anlattı.

Türkiye hasretiyle yanıp tutuşan Türkler üzerinden reklam yapan Erdem Baş, “Buraya gelmemdeki amaç, arkadaşlarımla birlikte Amerika’da Türk tiyatrosu kurmaktı, sonunda kurduk. Geçen yılın Kasım’ın beri çalışıyoruz. Buraya geldim ve hemen provaya girdik. İlk önce Orlando’da oynadık, ondan sonra New Jersey’de oynadık. Sonra da New York’ta oynadık. Üç oyun oynadık. Oyunlar çok güzel geçti, çok güzel tepkiler aldık. Müthiş tepkiler aldık, vallahi abartmıyorum. İnsanlar diyor ki, gözümüz yaşla izledik. 35 senedir Amerika’da yaşayıp hiç Türk oyunu izleme şansları olmamış.” ifadelerini kullandı.

"Türkiye bir oyuncu kaybetti" demiş, tepkiler gelince çark etmişti

"Türkiye bir oyuncu kaybetti ama Amerika (Hollywood) bir aktör kazandı." diyen Baş, tepkiler sonrasında geri adım atarak, "Ülkeyi terk ettiğim yok, greencard çıkmışken değerlendirmek istedim ve NY taşınıyorum.. Oyuncu kaybetti oyuncu kazandı geyiği ise tamamen şaka için." ifadelerini kullanmıştı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

Mehmet

Bu adamı gereksiz haber yapıyorsunuz. Burda neydi ki orda ne olsun. Bir araba bir ayfon alınca zanneder ki maddiyatta nirvanaya ulaştım. Çapları bu olanın haber değeri de olmaz.

Vejo

Bu kişiyi niye haber yapıyorsun akit reklamını yapıp durma yeter
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23