• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Sokak kedisi boncuk kışı geçirmek için valilik binasını seçti

Yeniakit Publisher
2020-01-31 11:26:47 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Sokak kedisi boncuk kışı geçirmek için valilik binasını seçti

Tokat’ta hava sıcaklıklarını düşmesiyle birlikte uyanıklık yapan sokak kedisi, kışı geçirmek için valilik binasına girerek vali sekreterinin odasına yerleşti.

Tokat’ta hava sıcaklıklarını düşmesiyle birlikte uyanıklık yapan sokak kedisi, kışı geçirmek için valilik binasına girerek vali sekreterinin odasına yerleşti.

Tokat’ta soğukların artmasıyla birlikte sokakta yaşayan hayvanlar sıcak yuva arayışına girdi. Bu hayvanlardan birisi olan Boncuk da ısınmak için girdiği valilik binasında kendisine bu ismi veren valilik personeli ile birlikte mesai yapmaya başladı. Önce personel ile oyun oynayan Boncuk, kendisine ikram edilen yiyeceklerle karnını doyurduktan sonra uykuya geçti. Rahat bekleme koltuklarından birisinin üzerinde sıcak ortamın tadını çıkaran Boncuk, çevresinde olup bitenlere karşı umursamaz tavırlarıyla personelin maskotu oldu. Valilik Personeli Nesrin Ertekin Boncuk’un halinden memnun olduğunu söyledi.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23