Rangers'dan Galatasaray taraftarını kızdıracak paylaşım
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
İskoç ekibi Glasgow Rangers, Galatasaray zaferi sonrasında sarı-kırmızılı taraftarları kızdıran bir paylaşımda bulundu.
Temsilcimiz Galatasaray'ı UEFA Avrupa Ligi playoff turunda 2-1 mağlup eden Glasgow Rangers, maçın ardından olay bir paylaşım yaptı.
Rangers'in resmi Twitter hesabından paylaşılan fotoğrafta Galatasaray'ın sembolü olan 'Aslan'ı kedi şeklinde capsleyip paylaştılar.
Galatasaray taraftarı bu paylaşıma tepki gösterdi.
