Kayserispor’un Süper Lig macerası 11 yıl sonra sona erdi
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Kayserispor, Süper Lig’de hedefine ulaşamadı. Sarı kırmızılılar, 11 sezon sonra lige veda ederek Trendyol 1.Lig'e düştü.
Kayserispor, 2015-2016 sezonunda yeniden yükseldiği Süper Lig’e veda etti. Son yıllarda sürekli ekonomik sıkıntı, kadro yetersizliği ve başarısız sonuçlardan arınmaya çalışan sarı-kırmızılı ekip, sezonun tamamlanmasına 1 hafta kala küme düşen takımlar arasında yer aldı. Alanyaspor deplasmanına umutlu giden sarı kırmızılı ekip, sahadan 3-1 mağlup ayrılmasının ardından lige veda etti.
Kayserispor, önümüzdeki sezon yoluna Trendyol 1. Lig’de devam edecek.