Kars'ta iki köyde uygulanan karantina kaldırıldı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
KARS (AA) - Kars'ta, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında iki köyde uygulanan karantina uygulaması sonlandırıldı.
Valilikten yapılan açıklamada, Kovid-19'un yayılmasının engellenmesi, sosyal izolasyon sağlanarak vatandaşların sağlığının korunması amacıyla Sarıkamış ilçesine bağlı Çardakçatı köyünde 11 Ağustos, Selim ilçesinin Sarıgün köyünde de 26 Ağustos'ta karantina uygulamasına gidildiği anımsatıldı.
Açıklamada, elde edilen olumlu veriler üzerine köylerde uygulanan karantinanın kaldırıldığı bildirildi.