İzmir'de otomobilin otoparkta bekleyen kadına çarpma anı güvenlik kamerasında
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
İZMİR (AA) - İzmir'in Çeşme ilçesinde otomobilin, otoparkta bekleyen kadına çarpma anı güvenlik kamerasınca kaydedildi.
İlçedeki otobüs terminalinin otoparkında, otomobilin çarpması sonucu bir kadın yaralandı.
Çeşme Devlet Hastanesine kaldırılan kadının bacağında kırık oluştu.
Gözaltına alınan otomobil sürücünün ifadesinde, yanlışlıkla gaza bastığını söylediği öğrenildi.
Güvenlik kamerası görüntülerinde ise sürücünün otomobilini, otoparkta bekleyen kişilerin üzerine sürdüğü, 3 kişinin kazayı kıl payı atlattığı, kadının ise çarpmanın etkisiyle havaya fırladığı görülüyor.