• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İran'dan petrol resti! 'Yaptırımlar olduğu sürece...'

Yeniakit Publisher
2018-12-06 09:58:00 - 2018-12-06 09:59:58

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
İran'dan petrol resti! 'Yaptırımlar olduğu sürece...'

İran Petrol Bakanı Bijen Namdar Zengene, İran'ın ABD yaptırımlarına maruz kaldığı sürece hiçbir petrol anlaşmasına katılmayacağını söyledi.

İran resmi ajansı IRNA'ya göre, Petrol Bakanı Zengene, Avusturya'nın başkenti Viyana'da başlayacak Petrol İhraç Eden Ülkeler Örgütü'nün (OPEC) 175. olağan toplantısı öncesi basına açıklama yaptı.

OPEC üyeleri arasında petrol üretimini azaltma konusunda önerilerin gündeme getirildiğini aktaran Zengene, "Petrol üretimini azaltmak isteyen üyeler kendi kararlarını almalıdır." dedi.

İran hiçbir anlaşmaya katılmayacak

İran'ın OPEC toplantısında üretim kesintisi konusunda alınacak karardan muaf tutulması gerektiğini belirten Zengene, "İran yaptırımlarla karşı karşıya olduğu sürece petrol üretimi konusunda alınacak hiçbir anlaşmaya katılmayacak." ifadesini kullandı

OPEC'in Viyana'da bugün düzenlenecek 175. olağan toplantısında petrol üretiminde kesinti önerileri ve Katar'ın örgütten ayrılma kararının ele alınması bekleniyor.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23