İnsanlık dışı sözlerle saldırmışlardı! Suriyeli Ahmet Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde moral buldu
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Katıldığı bir sokak röportajında ırkçı söylemlere maruz kalıp, "Ben bir insanım." cevabı ile izleyenlerin yüreğini dağlayan 17 yaşındaki Suriyeli Ahmet Kanjo, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde misafir edildi.
Yeniakit.com.tr
Youtube'da yayın yapan Medyaali TV'nin sokak röportajında, 17 yaşındaki Suriyeli Ahmet Kanjo'ya yapılanlar, bir insanlık ayıbı olarak arşivdeki yerini aldı.
Kanjo konuşurken çevrede toplanan kendini bilmez ırkçılar, "Ne Suriyelisi", "Ne işin var burada", "Yürü git, konuşma fazla", "Size o kadar gıcığız ki", "Bizi kullanıyorsunuz ve bizim paralarımızı yiyorsunuz", "Erkek misiniz, adam mısınız" şeklinde insanlık dışı sözler sarf etti. Suriyeli Kanjo tüm bu söylenenlere, "Ben bir insanım." diyerek cevap verdi.
Külliye'de moral buldu
Verdiği cevapla izleyenlerin yüreğini dağlayan Ahmet Kanjo bugün Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde ağırlandı.
Kanjo'yu Külliye girişinde karşılayan Cumhurbaşkanı Başdanışmanı Mustafa Akış, Twitter hesabından, "Sevelim, sevilelim. Bu dünya kimseye kalmaz." mesajı verdi.
