Herkes ‘Ahh Abdülhamid’ diyor 'Sultan Abdülhamid olsaydı...'
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Arap coğrafyasında Abdülhamid Han’a karşı olan sevgi ve saygı herkes tarafından biliyor. Bu konu ile ilgili açıklamalarda bulunan Prof. Dr. İlber Ortaylı’ya ek olarak Hilmi Çetin de dikkat çekici mesajlar paylaştı.
Tarihçi Prof. Dr. İlber Ortaylı’nın anlattığına göre özellikle geçmiş dönemlerde Suudi Arabistan bölgesine giden Türkler yoğun bir şekilde Abdülhamid Han sevgisi ile karşılaşıyordu.
Yine Ortaylı’nın açıklamalarına göre “1.Cihan Harbi'ne girmesek, muhtemelen Arapların imparatorluğa entegrasyonu daha da kuvvetlenecekti. Kopuş bu kadar tahripkar olmayacaktı” ancak ortada bir de İttihat ve Terakki gerçeği var.
Bu konu ile ilgili sosyal medya hesabından değerlendirmelerde bulunan Hilmi Çetin dikkat çekici mesajlar paylaştı.
İşte Hilmi Çetin’in o mesajları:

