Gazze’de açlıktan 4 kişi daha şehit oldu
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Siyonist İsrail’in insani yardım girişini kısıtladığı Gazze Şeridi’nde son 24 saatte 4 sivil daha açlık ve yetersiz beslenme nedeniyle hayatını kaybetti
İsrail’in abluka uyguladığı Gazze Şeridi’nde insani kriz giderek derinleşiyor. İsrail, 7 Ekim 2023’ten bu yana savunmasız sivillere bombalar yağdırdığı Gazze Şeridi’nde açlığı da silah olarak kullanıyor. Filistin Sağlık Bakanlığı’ndan yapılan açıklamada, son 24 saatte 4 sivilin açlık ve yetersiz beslenme nedeniyle hayatını kaybettiği belirtildi. Açlık ve yetersiz beslenme nedeniyle yaşamını yitirenlerin sayısının 96'sı çocuk olmak üzere 197'ye yükseldiği aktarıldı.