Erzurum Şeker Fabrikası'nda yangın çıktı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Erzurum Şeker Fabrikası'nda işçilerin kaldığı yatakhanenin çatısında çıkan yangın paniğe neden oldu.
Edinilen bilgiye göre, bugün öğle saatlerinde Aziziye ilçesine bağlı Ilıca Mahallesi’nde faaliyet gösteren şeker fabrikasında işçilerin kaldığı yatakhanenin çatısında yangın çıktı.
Erzurum Büyükşehir Belediyesi’ne ait araçlarla yangına müdahale ediliyor. Rüzgarın etkisiyle büyüyen yangın kontrol altına alınmaya çalışılıyor.