• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Engelli öğretmen, kendisine kupa fırlattığı iddiasıyla lise müdüründen şikayetçi oldu

Yeniakit Publisher
2020-08-28 17:01:05 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Engelli öğretmen, kendisine kupa fırlattığı iddiasıyla lise müdüründen şikayetçi oldu

ADANA (AA) - Adana'da engelli öğretmen, sıcak çay bulunan kupayı fırlatarak kendisini yaraladığı iddiasıyla okul müdüründen şikayetçi oldu.

İddiaya göre, merkez Seyhan ilçesindeki lisenin müdürü M.G, engelli öğretmen M.İ.K'ye tartışmalarının ardından sıcak çay bulunan cam kupayı fırlattı.

Ambulansla hastaneye kaldırılan M.İ.K'nin sırtında 2-3 santimetrelik birinci derece yanık oluştuğu belirtildi.

M.İ.K, polis merkezine giderek okul müdürü M.G. hakkında şikayetçi oldu.

Polis merkezinde ifade veren okul müdürü M.G, AA muhabirine yaptığı açıklamada, suçlamayı kabul etmediğini belirterek, "Sinirlendim ancak bardağı fırlatmadım. Elimden yere düştü. İddialarını kabul etmiyorum. Öğretmenler de şahittir." diye konuştu.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23