• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Endonezya'da sel felaketi: 42 kişi öldü!

Yeniakit Publisher
2019-03-17 07:00:00 - 2019-03-17 07:37:34

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Endonezya'da sel felaketi: 42 kişi öldü!

Endonezya'nın Papua eyaletinde yaşanan sel felaketinde 42 kişinin öldüğü bildirildi.

Ulusal Afet Yönetim Ajansı (BNPB) Sözcüsü Sutopo Purwo Nugroho,  yaptığı açıklamada, eyaletin başkenti Jayapura'da dünden bu yana etkili olan  şiddetli yağışların yol açtığı selde 42 kişinin öldüğünü belirtti.

Bölgedeki afette 21 kişinin yaralandığını bildiren Nugroho, bölgede  tahliye ve arama kurtarma çalışmalarının sürdüğünü ifade etti. 

Güney Sulawesi eyaletinde, ocak ayında şiddetli yağışlar nedeniyle  meydana gelen sel ve heyelanlarda 68 kişi ölmüştü.?

Muson yağmurlarının etkisinde olan ve tropikal iklimin yaşandığı  Endonezya'da, yıl genelinde aşırı yağışlar nedeniyle sıklıkla su baskını ve  toprak kayması meydana geliyor.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23