• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Doğa yürüyüşüne çıktılar, yarım ton çöp topladılar

Yeniakit Publisher
2020-01-27 12:40:54 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Doğa yürüyüşüne çıktılar, yarım ton çöp topladılar

Körfez’de düzenlenen doğa yürüyüşüne katılan vatandaşlar, kanyonda yarım ton çöp topladı.

Körfez’de düzenlenen doğa yürüyüşüne katılan vatandaşlar, kanyonda yarım ton çöp topladı.

Körfez Belediyesi, Nicomedia Trekking Grubu iş birliği ile Körfez’e bağlı Kutluca Köyü’nde bulunan Kıyırlı Kanyonu’nda doğa dostlarının desteği ile yarım ton çöp toplandı. Kutluca Mahalle Muhtarı Engin Öztürk’ün ev sahipliğinde gerçekleşen organizasyona, Körfez Belediyesi çevre birimi yetkilileri, Nicomedia Trekking Grubu Başkanı Erdal Gören, üyeler ve çok sayıda doğa dostu katılım sağladı.

Körfez’e bağlı Kutluca Köyün’de bulunan Kıyırlı Kanyonu ve çevresine bırakılan binlerce çöp, doğayı büyük ölçüde kirletiyordu. Körfez Belediyesi duruma sessiz kalmadı ve Nicomedia Trekking Grubu iş birliği ile ortak bir program düzenlendi. Yaklaşık kırk doğaseverin katıldığı yürüyüşte, doğa dostlarının yanlarında getirdikleri poşetlere günübirlikçilerin, ziyaretçilerin ve piknikçilerin bıraktığı yarım ton çöp toplandı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23