• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Cemal Reşit Rey Senfoni Orkestrası 13 Eylül'de konser verecek

Yeniakit Publisher
2020-09-09 13:36:30 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Cemal Reşit Rey Senfoni Orkestrası 13 Eylül'de konser verecek

İSTANBUL (AA) - Cemal Reşit Rey Senfoni Orkestrası, "İspanyol Akşamı" konserinde 13 Eylül'de müzikseverlerle buluşacak.

Konser, Harbiye Cemil Topuzlu Açıkhava Sahnesi'nde 13 Eylül'de gerçekleşecek.

Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri alınarak Cem Mansur'un yönetiminde sahne alacak orkestraya, 14 yaşındaki keman virtüözü Naz İrem Türkmen de eşlik edecek.

Maske kullanımının zorunlu olacağı etkinlikte, Georger Bizet'nin Carmen süiti, Pablo de Sarasate'nin "Çingene Havaları", Pyotr İlyiç Çaykovski'nin "İspanyol Dansları", Nikolay Rimski-Korsakov'un "İspanyol Kapriçyosu" eserleri yorumlanacak.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23