Adnan Polat transfer pişmanlığını açıkladı!
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Galatasaray eski başkanı Adnan Polat, Barcelona forması giyen Robert Lewandowski'yi transfer etmedikleri için pişman olduğunu söyledi.
Galatasaray eski başkanı Adnan Polat, Barcelona forması giyen Robert Lewandowski'yi transfer etmedikleri için pişman olduğunu söyledi.
Galatasaray eski başkanı Adnan Polat, Barcelona forması giyen Robert Lewandowski'yi sarı-kırmızılı kulübe transfer etmemeleri konusundaki pişmanlığını dile getirdi.
'LEWANDOWSKİ'Yİ KEŞKE ALSAYDIK'
Galatasaray eski başkanı Adnan Polat'ın açıklamaları şu şekilde:
"İçimde ukde kalan isim Lewandowski. 2008 yılında, Lech forması giyerken Galatasaray'a transferi söz konusuydu. Alabilirdik fakat transfer gerçekleşmedi. Keşke alsaydık."