• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Abdulhalik Yıldız, yeniden Yargıtay Birinci Başkanvekilliğine seçildi

Yeniakit Publisher
2020-09-09 10:14:54 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Abdulhalik Yıldız, yeniden Yargıtay Birinci Başkanvekilliğine seçildi

ANKARA (AA) - Abdulhalik Yıldız, ikinci kez Yargıtay Birinci Başkanvekilliğine seçildi.

Yargıtay'dan yapılan açıklamaya göre, Yargıtay Büyük Genel Kurulunca Yıldız'ın görev süresinin dolması nedeniyle seçim gerçekleştirildi.

Yıldız, Yargıtay Birinci Başkanvekilliği görevine yeniden getirildi.

Erzurum'un Çat ilçesinde 1956'da doğan Yıldız, Erzurum İmam Hatip Lisesini bitirdikten sonra 1980'de İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesinden mezun oldu.

İstanbul hakim adayı olarak mesleğe başlayan Yıldız, sırasıyla Manisa, Sason, Zara, Malatya Yeşilyurt Cumhuriyet Savcılığı, Ayvalık Hakimliği, Düzce Ağır Ceza Mahkemesi Başkanlığı ve Ankara Hakimliği görevlerinde bulundu.

Yargıtay üyeliğine 24 Şubat 2011'de seçilen Yıldız, Yargıtay 17. Ceza Dairesi Başkanıyken Yargıtay Büyük Genel Kurulunca ilk kez 2 Eylül 2016'da Birinci Başkanvekilliğine seçildi.

İngilizce ve Arapça bilen Yıldız, evli ve 3 çocuk babası.



Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23