• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

2020 dönem başkanlığı Suudi Arabistan'a verildi

Yeniakit Publisher
2018-12-02 01:11:00 - 2018-12-02 09:40:27

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
2020 dönem başkanlığı Suudi Arabistan'a verildi

En gelişmiş ekonomiye sahip 20 ülkenin oluşturduğu G-20 teşkilatının 2019 dönem başkanının Japonya, 2020 dönem başkanının Suudi Arabistan olduğu açıklandı.

Bu yıl dönem başkanı Arjantin’in başkenti Buenos Aires’te toplanan G-20 Zirvesi’nde önümüzde iki döneme başkanlık edecek ülkeler belirlendi.

G-20 teşkilatının 2019 dönem başkanının Japonya, 2020 dönem başkanının Suudi Arabistan olduğu açıklandı.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23