2020 dönem başkanlığı Suudi Arabistan'a verildi
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
En gelişmiş ekonomiye sahip 20 ülkenin oluşturduğu G-20 teşkilatının 2019 dönem başkanının Japonya, 2020 dönem başkanının Suudi Arabistan olduğu açıklandı.
Bu yıl dönem başkanı Arjantin’in başkenti Buenos Aires’te toplanan G-20 Zirvesi’nde önümüzde iki döneme başkanlık edecek ülkeler belirlendi.
G-20 teşkilatının 2019 dönem başkanının Japonya, 2020 dönem başkanının Suudi Arabistan olduğu açıklandı.