• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

"1924’te camiler genelev olarak kullanılıyordu"

Yeniakit Publisher
2018-02-25 13:39:00 - 2018-02-25 13:51:18

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
"1924’te camiler genelev olarak kullanılıyordu"

Öğretim görevlisi Abdullah Akın, Cumhuriyet’in ilanından sonra Bursa ve Çanakkale’de genelev olarak kullanılan camiler olduğunu belirtti.

Üniversitenin radyosundaki bir programa katılan Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Öğretim Üyesi Abdullah Akın, 1924 yılında camilerin genelev yapıldığını söyledi.

Akın şunları söyledi;

"Daha enteresan 12 Haziran 1924. Camiler kapatılıyor, düşünebiliyor musunuz? Camiler satılıyor. Çok özür diliyorum, Çanakkale ve Bursa’da genelev olarak kullanılan camiler var. Ahır olarak kullanılan camiler var. Türkiye’de, camiler kapatıyorlar müessese olarak. Bunlar hep Lozan’ın gizli anlaşmaları. Bizim elimizde yok ama yansımaları bunlardır."

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23