1. Lig'den ilk düşen takım belli oldu!
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
1. Ligin 26. haftasında Karabükspor, deplasmanda Altay'a 4-0 mağlup olarak ligden ilk düşen takım oldu.
Altay'a 4-0 mağlup olan Kardemir Karabükspor, Spor Toto 1. Lig'e veda eden ilk takım oldu.
1.Lig mücadelesinde Altay, evinde ağırladığı Kardemir Karabükspor'u Paixao(2), Kappel ve İhsan Furkan Deniz'in golleriyle 4-0 mağlup etti.
Altay, hızlı başladığı karşılaşmada 9. dakikada Portekizli golcüsü Paixao'nun attığı goller 1-0 öne geçti.
Maç ilk yarıda bitti
Mücadelenin 34. dakikasında sahneye çıkan Leandro Kappel, attığı golle takımını Karabükspor önünde 2-0 üstünlüğe taşıdı.
Altay, ilk yarının 42. dakikasında Marco Paixao'nun attığı golle 3-0 öne geçti ve ilk yarı bu skorla tamamlandı.
Karşılaşmanın son anlarına girilirken 88. dakikada İhsan Furkan Deniz'in golü skoru belirledi ve karşılaşma 4-0 sonuçlandı.
Karabükspor 1.Lige veda etti
Bu skorla -1 puanda kalan Kardemir Karabükspor'un 8 hafta kala matematiksel olarak. 1. Lig'de küme düşmesi kesinleşti. Geçen sezon mücadele ettiği Spor Toto Süper Lig'den de düşen Karabük ekibi böylece 2 sezon üst üste küme düşmüş oldu.
Altay aldığı bu 3 puanla puanını 37'ye yükseltti ve 9. sıraya yükseldi.