IŞİD İsrail'i vurmuyormuş, çünkü...

Suriye ve Irak'ta masum Müslümanları acımasızca katleden IŞİD militanları neden İsrail'e saldırmadıklarını tuhaf bir mesajla açıkladı.

IŞİD İsrail'i vurmuyormuş, çünkü...
Eklenme: 13 Temmuz 2014, 11:47
Bu haber 46.040 kez okundu

IŞİD militanları İsrail'e neden saldırmadıklarını twitter üzerinden tuhaf bir mesaj yayınlayarak açıkladı. Mesajda "İsrail fitneye karışmadığı sürece onlara dokunmayacağız" denildi.

Örgütün açıklamasında "fitne"den kastedilenin ne olduğuna ise değinilmedi..

İSRAİL GİBİ...

Terör Devleti İsrail'in Filistin'e uyguladığı işkence ve zulmü "karşı koyma nedeni" olarak değerlendirmeyen IŞİD, İsrail benzeri katliamlarını Irak ve Suriye'de masum ve mazlum Müslümanlar üzerinde uygulamaya devam ediyor.

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Bir Işid Düşmanı

İsrailde ışid de aynı bokun soyu işte fitneyi görmek istiyorlarsa geçtikleri acı verdikleri şehirlere insanlara baksınlar Allah ülkemizi ve tüm MÜSLÜMAN alemini bu fitnelerden korusun.

Cevapla

adil ışıklı

sizi komşunuzun uyuz bir köpeği ısırsa köpeğimi suçlarsınız sahibi olan komşunuzumu?

Cevapla

şükrü

ipler kimin elinde belli....israilin ve abd' nin veletleri terörist aşağılıklar.....iş it bunlar işit.....bunlara bakıp da perde gerisindeki israil ve abd yi görmemek işte asıl körlük de bu...lanet olsun hepsine

Cevapla

redirect

iisrail fitneye karışmadıkça mı ? ulen onların kendisi fitne zaten

Cevapla

mustafa

hani kaynak nerede ? nereden alıntı yaptınız ? ispatlayamazsınız yuh size

Cevapla

ömer yısrık

ışıd israile neden saldırsınki? zaten onların bokundan geliyor

Cevapla

Oktay K.

"it itin ayağını ısırmaz." demiş mealen, fitnenin fitneye bakışı...

Cevapla

DEVİLBOY_25

ışid sizlere samimi olarak söliyorum tammm bir amerikan eliyle ingilizlerin hamuruyla ynoğrulmuş israilinde çaktirmadan destek verdiği ortaya çikardiği bir örgüttür allah el nusreye yardim etsin bu işid in sonunun gelmesi vaciptir

Cevapla

YILMAZTAŞ

allah sizi isrilller ile haşretsin inşallah. i̇srailin kendisi zaten fitnedir ey münafiklar. müslümanlara saldırılırken fitneyi mi arayacağız...

Cevapla

adddı

işitde mal oglu maldır

Cevapla

ilyas.Az

"hilafet makami ve halife türkiyededir.sahip cikilmasa böyle sahtelerini cikarip basiniza bela ederler

Cevapla

tuncay sar

hani kaynağı nerede bu iftiranın? allah c.c bu iftirayı atanın bu mübarek ramazan gününde evine ...!

Cevapla

melin

su isidin yüzünü bir "göremedik", kesin uydurmadir, islama karsi olan bir gruptur, islam adina savasiyordur.

Cevapla

hanne

nasılda her habere inanıyorsunuz.daha dün islam devletinin mısır kolu füzeler attığının görüntülerini izledim son olarak..neden twtter üzerinden ne olduğu belirsiz haberlere inanıyorsunuz.allah beynini kullanmayanların üzerine pisliği boca eder

Cevapla

eda

Ey iman edenler! Eğer bir fâsık size bir haber getirirse onun doğruluğunu araştırın. Yoksa bilmeden bir topluluğa kötülük edersiniz de sonra yaptığınıza pişman olursunuz.(hucurat-6)

Cevapla

eda

Kim bir mü'mini bir münâfığa (gıybetçiye) karşı himâye ederse, Allah da onun için, Kıyâmet günü, etini cehennem ateşinden koruyacak bir melek gönderir. Kim de müslümana kötülenmesini dileyerek bir iftira atarsa, Allah onu, Kıyâmet günü, cehennem köprülerinden birinin üstünde, söylediğinin (günahından temizlenip) çıkıncaya kadar hapseder." (Ebû Dâvud, Edeb 41, hadis no: 4883, 4/270)

Cevapla

garip

Ebû Hüreyre radıyallahu anh'den rivayet edildiğine göre Nebî sallallahu aleyhi ve sellem şöyle buyurmuştur: "Her duyduğunu nakletmesi kişiye yalan olarak yeter. " Müslim, Mukaddime 5

Cevapla

omer

sizde akıl olsa ensar el makdis grubunun kime biat ettiğine bakardı. ama nerde sözde müslümanlar sizi

Cevapla

serden geçti

ey işid el kaide seni kurduğu zaman sana rotanı belirlediği zaman sen burdan islamiyeti yayacaksın dediği zaman sen biat etmedin dünya malına tema ettin ve pişkinlikle kendini halife ilan ettin.fitne başına sırtını dayadın ve sırtını dayadığın fitne başına sırtını dönmek yok oluşun olur hey hat heyhat heyhat...

Cevapla

Mevlut Yaman

Ey, Ümmeti Muhammed!(s.a.v) Gelin diyelim hep beraber, Allahu ekber! Allahü s-samed. Gelsin Ülkelerimize Rahman'dan olan Sevgi saygı ve merhamet.. Gitsin Ülkelerimizden, Şeytan'dan olan kin ve nefret.. Gelirse Ülkelerimize Sevgi, saygı ve Merhamet.. Ülkelerimize Vallahi yağar, sicim gibi, Rahmet ve BEREKEt.. Gitmezse Ülkelerimizden Şeytan'dan olan, Kin ve Nefret, Ülkelerimizin ve Ümmetimizin sonu olur, vallahi Felaket...!

Cevapla

şunu anlayın

dostlar şunu anlayın, hz peygamberimizin müjdelediği o ordu eğer işid olsaydı, israile saldırması gerekirdi. işid, israili arap coğrafyasından korumak için, oradaki halkı birbirine düşürecek, küçük parçalara ayırarak, sürekli bunların savaş yapmasını sağlayacak bir ordu. ama bizlerede yazıklar olsun, ortadoğuda barışı getirecek en ufak birliğimiz bile yok. bu başı bozukluk yüzünden sürekli kan ve göz yaşı akmakta. işid bir terör örgütüdür ve twitterda, peygamberimizin müjdelediği ordu gibi mesaj atılmakta, trend olmaktadır. kesinlikle öyle bir şey yok. hadis kaynaklarını araştırın, henüz mehdi gelmedi, geldiğinde ordunun başına zaten geçecek

Cevapla

muhammed

israil in hangi fitneye katilmadi ki, bunu da isid elbette biliyor ve bu isid e atilan büyük bir yalandir

Cevapla

sezer

fitneye karışmasımı lazım katlimda fitne kadar büyük günah deilmi

Cevapla

kasım

yoruma gerek yol uygulama gerek lafla biyere gidilmez. sen bakarsın o devam eder.

Cevapla