Hollanda’nın nüfusu ne kadar?

Hollanda’nın bugün aldığı skandal kararların ardından 'Hollanda’nın nüfusu ne kadar?' 'Hollanda’da ne kadar Türk var?' 'Hollanda'nın askeri gücü nedir?' soruları vatandaşların merak konusu oldu.

Hollanda’nın nüfusu ne kadar?
Eklenme: 12 Mart 2017, 01:24

Hollanda’da alınan skandal kararlardan sonra 'Hollanda’nın nüfusu ne kadar?' 'Hollanda’da ne kadar Türk var?' 'Hollanda'nın askeri gücü nedir?' soruları vatandaşların merak konusu oldu.

HOLLANDA’NIN NÜFUSU NE KADAR?

Hollanda’nın 2015 yılı tahmini nüfusu Vikipedi bilgilerine göre 17 milyon 59 bin.

HOLLANDA’DA NE KADAR TÜRK VAR?

Hollanda Merkezi istatistik Bürosunca yayınlanan son verilere göre 2015 yılında 395 bin olan Türk nüfusu 23 bin kişi artarak 397 bin 600’e ulaştı. 205 bini erkek ve 192 binide kadın olmak üzere toplam 397 bin 600 Türk yaşamakta.

HOLLANDA’NIN ASKERİ GÜCÜ NEDİR?

Anadolu Ajansı’nın 2012 yılındaki haberine göre; Hollanda'nın 48 bin askeri bulunuyor. NATO üyesi olan Hollanda, 11,3 milyar dolar askeri harcamayla, NATO üyesi ülkeler arasında askeri harcamaya ayrılan para konusunda ilk 10’a giriyor. Hollanda askeri harcamalara yüzde 1,3 pay ayırıyor. NATO üyesi ülkeler arasında, savunma harcamalarında silah ve teçhizat alımına ayrılan payda Türkiye yüzde 28,6'yla başı çekerken Hollanda’da bu oran yüzde 13,6.

 

 
Haber Tarihi: 12 Mart 2017, 01:24
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

turan türk

benim bildiğim hollandanın iki meşhur şeyi var..... 1_ hollanda ineği günlük süt üretimi inek başına ÇOK FAZLA...hem de çok..montofon ineği 2_ Amsterdam'da GEMİCİLİK sanayii...kaç asır evvel açlık çekmişler ve DÜNYAYA AÇILMAK İÇİN gemiciliği geliştirmişler..dünyanın en önde gelen gemi üreticisidirler..Deniz ticareti ile ekmeklerini ÇIKARMIŞLAR...evet sıkıntılar insana allahtan bazan hatta çoğu zaman RAHMETTİR de biz insanlar anlamayız...

Cevapla

turan türk

:)))))))

Cevapla

Hollandali

Burdaki turklermi hollandaya saldiriya gecsin istiyorsunuz???

Cevapla

mehmet

Yillarca sadece heykel traslik yapip halkimizi uyutan chp zihniyeti varken bu ulkemize gavurdan gelen ihaneti cok gormemek gerekir asil hainler icimizde dururken elin gavuru gorevini yapiyor asil icimizdeki vatan hainlerini temizlemeli.

Cevapla

Rezillik.

Eee.... Savasami gireceksin. Almanyaya kafa tutamadin hollandayami kafa tutuyoruz Simdi. Yakisir. Hadi ya Allah bismillah allahu ekber. Allah Allah Allah. .

Cevapla

Uçuk

Oradaki Türk vatandaşları darbe yapıp yönetime el koysun sonra da Türkiye Hollanda'yı ilhak etsin. Nasıl olsa asker sayısı azmış.

Cevapla

Ekolay71

Napacan hollandanın nüfusunu askeri gücsüzlüğünü ....millet hollanda diye bş ülkenin olduğunu dahi bilmesin.sananede millete hollandayı öğretiyon.hayır savaş içinse de bizim için sayı veya silah üstünlüğününde fazla bi önemi yok.ölüm allah için deriz geçeriz.senin derdin ne.

Cevapla

Ekolay71

Ya vallaha insanı bazen zıvanadan çıkarıyorsun.kendi kendine savaş naraları atıp duruyon.öyle olsa bile avrupayı sayman lazım onuda es geçiyon.ooofff of 

Cevapla

Bamsı beyrek

Senin biz dediğin kimler yav? Senin yüreğin ne kadar? Sen fetö cümüsün?

Cevapla

Bamsı beyrek

Bu avrupa denilen: Tarihte olduğu gibi, şimdide, şairin dediği gibi, hepsi yırtıcı his yoksulu sırtlan kümesi

Cevapla

can tanesi

pkk feto almanya hollanda hayır diyor ve alman ve hollanda TÜRK bakanları halkı ile buluşmasını engelliyor . Bu anayasa degişikliginde onlarla ilgili bir maddemi var bizler bilmiyoruz benim bunların bu davranışlarından anladığım Güçlü TÜRKİYE Hakkını arayan TÜRKİYE olmasını istemiyorlar tek gerçek bu bence onun için TÜRK Halkı olarak tek vücut olma zamanıdır TÜRKİYE'deki ve avrupadaki TÜRKLER bir ve birlik olmalıdır

Cevapla

halit cevdet

Ne yapmalı 400 bin Türk ayıklanıp onların askerlerini haklamalı mı? Hollandalıların eli o sırada armut topluyor olur nasıl olsa

Cevapla

emirhan emir

BU HABERI YAPAN muhabir BU HABERIN BASLIGINI ATARKEN HICMI DUSUNMEZ BU 400 BIN TURK MADEM TURKIYE GULLUK GULUSTANLIK ISE NEDEN BURDA YASIYORDA BARI BIR REISE BIR SORAYIM VEYA CAVUSOGLUNA VEYA DAHA BASKA BIR BAKANA VS SORMAK HICMI AKLINA GELMEZ :-))

Cevapla

Sıddı

Hollanda kutuplardan havlıyor yorumcu satılık bahmet senbarsak yalama akıllı ol

Cevapla

Hoşgörü

Haydi gelin, bu vatan kucak açsın size . Dönün. Bakın burda domuz eti de yok. Hadi gelsenize. Yemedi mi ? Sanki...

Cevapla

Neco

Ne kadar nankor bu gurbetciler, yahu dogru durust calisan yok hollandanin yardim parasiyla yan gelio yatiyor ondan sonra kalkip ekmegini yedigine karsi geliyor. Yarin birgun bu suriyelilerde turkiyeye aynisini yaparsa hic sasirmayin.

Cevapla

Fatih bektas

Aradaki fark. Türkler bulunduğu yeri terketmezler. Ev sahibiyle çatışırlarda terketmezler. Dün akşam gördük. Suriyeliler dun suriyedeydi yarin burda çatışma çiksin avrupaya kaçarlar. Zaten firsat kolluyorlar

Cevapla

sercan atakan

Yorumlarda caps lock açık şekilde yazanlara bakın zihniyetleri nasıl benziyor . Hayat bu günlerde daha mı zor ne ?

Cevapla

ali

büye dünyaua meydan okumakla insan biryere varamaz. holanda yalniz değil ab hepsi birdir yarin abd de holandayı destekleyecek.

Cevapla

müslim

işgal edelim.

Cevapla

Mesut DAŞ

REİS DİLİNE YUREGINE SAĞLIK ,BİLDİRIN ŞU YÜZSÜZ, KİRLİ , SEFİL, VAHŞİ BATI' NIN HADDINI.BİLDİRIN ŞU AFRIKAYI,HİNDİSTANI ENDONAZYAYI YÜZLERCE YIL SÖMURE SÖMURE , TURKIYE'Yİ DE SÖMÜRÜLECEK AFRIKA ÜLKESİ SANAN PASPAL -ŞAPŞAL HOLLANDA VE VAHŞİ BATI' YA VE ABD 'YE BILDIR REİS HADLERINI !...BU 15 TEMMUZ RUHU ILE DOPDOLU BU GAZİ MİLLET SENİNLE.

Cevapla

Murat

400 bin türk dediginiz türklerin icinde turkiyeli Kürdlerde var en az yarısı Kürd bu nufusun

Cevapla

halil yilmaz

hollandayi tehditmi ediyorsunuz birde adamlai istese türkleri 1 haftada oostalar türkiyeye kendinize gelin 3500 km den ahkam kesmeyin

Cevapla

turk

ULKESINE HAYIR DIYEN BIR VATANDAS ZAEN VATANDAS DEGILDIR. HER TURK KIMLIGI OLAN TURK DEGILDIR. BU KAN MESELESI HAYIRCILAR. KANIN BIZLDEN OLSA EVET DERSIN

Cevapla

smile33

Yawş.. sen bilmiyon mu her Türk asker doğar... Yanin şu yapilan haksizliğa senin neren doyuyor...Bir de yedi kişi beğenmiş sizin de sıraniz gelecek...

Cevapla

MUSTAFA SARIKAYA

Sanki savaşa gireceğiz!

Cevapla

Berlin elvan

Ben onların yerinde olsam Birgün durmam vekilinin istemeye istemeye bende istemem haydi gurbetçiler boşaltım Avrupayı yurda donun

Cevapla

gasa

oo ..kasyon da başlamış.. hayırlı işler .

Cevapla

Ugur

Hollandayi yikmaya yeter sayida turk var maşallah

Cevapla

Saduulah

İgrenc siyaset yapiyorsunuz. Hukumet referandumda hayir diyenkere demedigini birakmiyor. Sayin akit gazetesi 'demokrasi' soylemini keske her sartta savunsaniz.

Cevapla