Hilafet TBMM'de! Erdoğan başkan olursa...

Gazetemiz yazarı Abdurrahman Dilipak Hilafet Makamı'nın tekrar aktif olacağını söyledi.

Eklenme: 18 Ocak 2017, 22:25

Gazeteci Yazar Abdurrahman Dilipak, Kanada’da katıldığı bir konferansta Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın başkan seçilmesi durumunda "halife" olacağını ve Cumhurbaşkanı Külliyesi'ndeki odalarında "hilafet temsilcilikleri" açılacağını söyledi.

HİLAFET MECLİS'TE, GEREĞİ YAPILACAK

"Hilafet şu anda TBMM'ye intikal etmiştir. Bu anlamda hükümet tarafından gereği yerine getirilmektedir" diyen Dilipak, “Tayyip Erdoğan başkanlık sistemine geçerse kendisi bu anlamda bütün İslam beldelerinden Hilafete bağlı bölgelerden muhtemelen kendisine müşavir tayin edecek ve İslam birliğinin Beştepe’deki, o 1005 odada hepsinin temsilciliklerini açacak.” dedi.

Kaynak: Mygaste.com

 
Haber Tarihi: 18 Ocak 2017, 22:25
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

ergin

Referanduma giderken Bu ve buna benzer sözlerdevletin ve milletin önüne takoz olmaktan başka işe yaramaz

Cevapla

Murat doğan

 Abdurrahman hocam sen naptiginin farkindamisin yoksa bizmi seni yanlış tanimisiz

Cevapla

Emre kurtoğlu

Önce Abdurrahman Dilipak kadar olun...ondan sonra eleştirin...

Cevapla

m

Allah akıl fikir versin hepimize. Bu denli cahil düşünceler oldukça önümüz her zaman kapanacaktır. Dini alet etmek en büyük günahlardandır.

Cevapla

Hasan

bi söz  vardı.... bu sözü de Erbakan hoca söylemişti ona

Cevapla

Rasit Gulbahce

Hilafet ilk dort halifeyle bitmistir.ondan sonrasi saltanatdir.15 senede ulkenin pimi cekildi patlamaya hazir.INSAALLAH fazla karismazda amerika bm bize demokrasi ve insan haklari getirmez.

Cevapla

KUDRET

Dilipaka'a kızanlar halkı da olabilir. Ama ben 7 Haziran'da oy vermeyen muhafazakar demokratlardanım. Ak Parti yüksek oy beklerken, benim gibi düşünenlerin oy vermeyeceğini ve oyların düşeceğini biliyordum. Oy vermemeyi düşünmemin sebebi, Sn. Erdoğan'ın her şeyi kendine bağlaması. Yarın Bir Necdet Sezer daha çıkarsa halimiz ne olur. Yargıyı, askeri ve en önemlisi milletvekillerini de o belirleyecek. Dar bölge bile yok. Vatandaş ya onu, ya kaousu seçmek zorunda bırakılacak. Bu doğru değil... Eğer bu çaba daha büyük emeller içinse oy verebilirim. Bunu biri bana açıklamalıydı.

Cevapla

Eşref ılgaz

Siz kimin adamlarısınız.... bu millet her belaya düçar olacak. Sonra da işi gücü bırakıp birilerinin omzuna durmadan apolet üstüne apolet takacak... YAZIKLAR OLSUN. BU MİLLETİN SIRTINA BADA BASA MAKAM DEVŞİRENLERE.... Bana bakınız abdurrahman bey: ECDADIMA AİT O NEZİH MAKAMLARI BİR DAHA AĞZINIZA ALIP KİRLETMEYİN...

Cevapla

Ahmet tokaç

Hadi şeriat geleçek de tam olsun.

Cevapla

isuzgen

inşallah olur

Cevapla

Zeynep Trabzonlu

Sayın dilipak Niyetiniz nedir anlayamadım. Ortamı germek 

Cevapla

Eli Gold

Türk halkı islamdan son derece uzak bir millet. Bu halimizle mi bize tabi olacaklar. Allah muhafaza buyursun.

Cevapla

huseyin

hocam siz neye hizmet ediyorsunuz anlamış değilim bekleyemedinizmi az daha kimlere ne mesaj veriyorsunuz? velevki böyle bir şey var referandumdan sonra yazsaydınız ya? şimdi kendini bilmez bir sürü insan abuk sabuk yorumlarda bulunacak. insanların oy vereceği bir süreçte bu neyin kafasıneden insanların aklını ...

Cevapla

Kara murat

Tr nin ne oldugunu filmlerden ve dizilerden anlayin. Fazla hayale gerek yok

Cevapla

Eşref ılgaz

 ... memleketin çivisini çıkarıp, bütün taşları yerinden oynatıp onca hainliği yaptıktan sonra yüce divan yolunu gözleuin... SİZ TUTMUŞ ECDADIMIN MAKAMINA GÖZ DİKİYORSUNUZ ...

Cevapla

kenan

halife mi?halifemi olur?

Cevapla

İbrahim

Senin kendini çocuklarından saydığın Na ata na türk , getirmeyi düşündüğü inkılaplardan bahsederek vakti zamanında söylemiş ki: buna karşı çıkacaklar.muhtemeldir ki bazı kafalar gidecek şeklinde tehdit etmiş milleti. Biz de deriz ki: Şeriat-ı Garra bu ülkede hükümferma olacak inşallah. Muhtemel ki kefere nizamının devamını isteyen bazı kelleler gidecek.

Cevapla

huseyin

Laiklik Nerede hilafet Nerede toplum islama uygunsa onlara göre bir halife gelir toplum islamdan uzaksa onlara göre biri gelir ...

Cevapla

ENGİN CAN

ŞERİAT VE HALİFELİK BU KADAR İYİDE.NEDEN ŞERİAT OLAN ÜLKELERDEN İNSANLAR KAÇIPTA LAİK OLAN ÜLKELERE GÖÇ EDİYOR. ŞERİAT VE HALİFELİK GELSE HEPİNİZİN CANI YANACAK VE BİZDEN DAHA COK LAİKLİGİ SAVUNACAKSINIZ.SİZ HALİFELİGİN ŞERİATIN SİZİ MAHVEDECEGİNİ BİLMEDEN SOKMA AKILLA KONUŞUYORSUNUZ.EMME BASMA TULUMBASI GİBİ HERŞEYE EVET DİYORSUNUZ. AYRICA KEMALİST TÜRKİYEDE ŞERİAT VE HALİFELİK GELMESİ SÖZ KONUSU BİLE OLMAZ.BURASI MUZ CUMHURİYETİ YADA ARAP ÜLKESİ DEGİL.BİZ TÜRKLER ŞERİATLA YÖNETİLMEYİZ.ZATEN ŞERİAT İNSANLARIN UYDURMASI.ŞUAN SANA ALLAHIN İSTEDİGİ GİBİ YAŞAMA DİYENMI VAR.ŞUAN BİLE İSTERSEN YAŞA

Cevapla

KORKMAZ

Ben cokta yeni bir sey Saymi yorum. Zaten biz bunu 400 sene yaptik. Her sey aslina dönmek zorunda. Benim anlamadim siz turkler niye büyük olmayi kendinize yakistiramiyorsunuz onu anlamakta zorlaniyorum. Bir OSMANLI TORUNU olarak. Bu asagilik pisikolosinden kurtulun artik.

Cevapla

Ibrahim ak

Biraz zamansız aciklama aceleye gerek yok millet hazir degil boyle şeylere seriat Allah dedimi odu kopan insanlar var. Milletin yarisi ummeti kemalden o nedenle ürkütmeden yavas yavas step by step gideceğiz

Cevapla

musa cebel

akılsız dost düşmandan daha zararlıdır. bu haberin bugün neşredilmesi ancak süreci zora sokar vesselam

Cevapla

Caner Akyez

 Başbakan bile vekillerini bu süreç için uyarıyorsa. Siz ne mantığa bunu yapiyorsunuz.

Cevapla

mahmut dökücü

İnşaallah Ümmeti Muhammed bir olur. Bunun için atılacak her adım çok kıymetlidir.

Cevapla

Caner Akyez

....bu haberle ne amaçlaniyor.

Cevapla

Murat

Yazıktır günahtır emekleri heba edeceksiniz. Bunu dile getirmek ne işe yarar hemde önemili bir referandumdan önce...Sayın dilipaka bu tavrı yakıştıramadım...bunu sanki olacakmış gibi dile getirmek reise ve partiye zarar verir...bu konjokturde bu tarz meselelerden uzak durulmalı...

Cevapla

Barış Seyis

Okuyucunuz olmama rağmen, böyle kıritik bir dönemdengeçerken sizin bunu dillendirmeniz çok mantıksız.

Cevapla

ö

TC. nin ruhuna el fatiha

Cevapla

Osmanli Torunu

Wallah yeminle soyluyorum bu haberi gorunce oyle bi heycanlandim ki insAllah dogru dur. Artik Hilafet geri gelsin Turkiye Seriat devleti olsun daha ne kadar bekleyeceiz sabrimiz kalmadi 90 senedir bekliyoruz. Turkiye Islam Cumhuriyeti guzel olur...masAllah...

Cevapla

aziz fidan

Allah cele celaluhu şöyle buyurur siz nasıl olursanız böyle yönetilirsiniz ...halk neyi hak ederse hak onu taktir eder merak etmeyin lütfen.

Cevapla