Yıldırım'dan o ülkenin liderine kritik telefon!
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Başbakan Yıldırım, Irak Başbakanı İbadi ile telefonda görüştü. Görüşmede, PKK ve DEAŞ başta olmak üzere terör örgütleriyle mücadele ele alındı.
Başbakan Binali Yıldırım, Irak Başbakanı Haydar El İbadi ile telefonda görüştü.
İki lider telefon görüşmesinde, ikili ilişkiler ile bölgesel konuları ele aldı. Başta, PKK ve DEAŞ olmak üzere terör örgütleriyle mücadelede işbirliğine yönelik önem vurgulandı.
Görüşmede, iki komşu ve dost ülke arasındaki üst düzey temasların sürdürülmesi hususunda mutabık kalındı.