• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Yeşilyurt Belediye Başkanı Çınar'ın Kovid-19 testi pozitif çıktı

Yeniakit Publisher
2020-08-28 20:43:22 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Yeşilyurt Belediye Başkanı Çınar'ın Kovid-19 testi pozitif çıktı

MALATYA (AA) - Malatya'nın Merkez Yeşilyurt ilçesi Belediye Başkanı Mehmet Çınar'ın, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı.

Çınar, sosyal medya hesabından, "Değerli Hemşehrilerim, yapılan tetkiklerin ardından Kovid-19 test sonucum pozitif çıkmıştır. 14 günlük karantina süreci ile tedavime evimde başladım. Allah’a şükür sağlık durumum iyi. Rabbim bütün hastalara Şafi ismiyle şifalar versin. Dualarınızı bekliyorum." ifadelerine yer verdi.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23