Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Pazarlama Direktörü Murat Akdağ, “Satışımızın yaklaşık yüzde 60’ı Corolla’dan geliyor. Bu, ciddi bir oran. Hedeflere uygun ilerliyoruz. Bu yılı 40 bin rakamında tamamlarız” dedi.
Lansmanı geçen yıl haziran ayında yapılan ve Toyota’nın “amiral gemisi” olan Yeni Corolla, Türkiye’de 18 bin 950 adet satıldı. Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Pazarlama Direktörü Murat Akdağ, bir programa katılmak için geldiği Sivas’ta, Türkiye’de de ürettikleri Corolla ile gurur duyduklarını söyledi.
COROLLA KAPTAN GEMİSİ
Corolla’nın geçen sene haziran ayında yapılan lansmanının ardından Türkiye’de 2013 yılını 13 bin 161 satış rakamıyla kapattığını, bu yılın ilk 5 ayında da 5 bin 789 adet satıldığını aktaran Akdağ, yurt genelinde toplamda 18 bin 950 adete ulaştıklarını ifade etti.
Akdağ, Corolla’nın, Toyota’nın toplam satışında ciddi bir yer tuttuğuna dikkati çekerek, “Corolla, efsane bir marka. Bugüne kadar 41 milyona (dünya genelinde) yakın sattı. Corolla, üretiminin bir kısmı da Türkiye’de yapılıyor. Dolayısıyla Corolla hem dünyada, hem de Türkiye’de bir efsane, bizim en iyi sattığımız model. Satışımızın yaklaşık yüzde 60’ı Corolla’dan geliyor. Bu, ciddi bir oran” diye konuştu.
40 BİN OTOMOBİL SATARIZ
Türkiye’de bu yıl otomotiv pazarında yaklaşık 650 bin adet araç satılmasının beklendiğini ifade eden Akdağ, “İlk 5 aydaki satışlarımız planladığımız seviyelerde gidiyor. Bu yılı, 30 ila 40 bin arasında bir rakamda bitireceğiz” ifadesini kullandı